اخبار روز

اکران فیلم بازیگر مشهور هالیوود حتی پس از تبرئه وی از اتهام به آزار جنسی!/جزئیات

اکران فیلم کنترل در یکی از سینماهای لندن به دلیل بازی کوین اسپیسی در آن لغو شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، اولین نمایش جهانی کنترل، اولین فیلم کوین اسپیسی پس از تبرئه شدنش از اتهامات آزار جنسی، در سینمای مستقل لندن رد شد.

سینمای پرنس چارلز لندن، حامی سرسخت فیلم‌های مستقل که قرار بود فیلم کم‌هزینه ولزی را به نمایش بگذارد، پس از اطلاع از بازی اسپیسی در این فیلم، از پیشنهاد خود برای میزبانی اولین نمایش «کنترل» صرف نظر کرد.

اسپیسی، برنده دو جایزه اسکار، تابستان امسال در لندن از تمام اتهامات آزار جنسی تبرئه شد. در این فیلم تنها صدای اسپیسی در هنگام تماس تلفنی با وزیر کشور استلا سیمونز با بازی لورن متکالف بازیگر ولزی شنیده می شود.

گرگ لین، مدیر این تئاتر مستقل، در ایمیلی به متکالف که هم بازیگر و هم تهیه کننده «کنترل» است، نوشت: ما مشکل داریم. با کمال تاسف به اطلاع شما می رسانیم که قرارداد شما را با ما فسخ کرده ایم.

لین ادامه داد: ما دیشب متوجه شدیم که کوین اسپیسی در فیلم شما به ویژه در اولین نقش پس از محاکمه اش بازی می کند. من و دست اندرکارانم می ترسیم همزمان با اکران فیلمش نام ما هم برده شود.

یکی از نمایندگان متکالف به ورایتی گفت که نمایش جهانی این فیلم در سینما جنسیس کمتر از 24 ساعت پس از لغو برنامه فیلم شاهزاده چارلز در هفته گذشته تعیین شده است.

نماینده متکالف با اشاره به اینکه آنها برای مدت کوتاهی ناامید شده اند، افزود: “اما ما مکان بسیار بهتر و مناسب تری پیدا کرده ایم که از میزبانی این رویداد نیز خوشحال است.”

در پاسخ به تصمیم سینمای شاهزاده چارلز، وکیل اسپیسی یادآور شد که اسپیسی در هر دادگاهی که او حضور داشته بی گناه شناخته شده است و هر هیئت منصفه ای که شواهد علیه او را بررسی کرده است به اتفاق آرا این اتهامات را به عنوان اتهامات نادرست رد کرده است.

او گفت: تصمیم پرنس چارلز سینما برای سانسور پروژه جدید اسپیسی فراتر از ناامید کننده است. این روند قانونی در هر دو کشور را نادیده می گیرد، شواهد قاطع بی گناهی کوین و رای ده ها هیئت منصفه بی طرف را که کوین را 100% بی گناه تشخیص داده اند نادیده می گیرد.

پس از محاکمه چهار هفته ای اسپیسی در دادگاه سلطنتی لندن و تبرئه وی از تمامی اتهامات، جن فالایز کارگردان «کنترل» به ورایتی گفت: «از انتخاب کوین در این فیلم پشیمان نیستم و این کار را دوباره انجام خواهم داد.»

“کنترل” در سراسر کشور در ایالات متحده و بریتانیا در تاریخ 15 دسامبر اکران خواهد شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا