اخبار ورزشی

اسطوره فوتبال آلمان بعد از اخراجش از بایرن مونیخ واکنش نشان داد!

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، دروازه بان اسطوره فوتبال آلماناولیور کان روز جمعه از سمت مدیرکلی بایرن مونیخ برکنار شد و پس از شنیدن این خبر از سوی هربرت هاینر سرپرست باواریایی ها اطمینان داد که او همچنان ادامه دارد.

کان در توییتر توضیح داد که پس از دریافت خبر اخراجش “ناراحت نشد” و در عوض خوشحال بود که باشگاه یک قهرمانی دیگر در بوندسلیگا کسب کرده است.

او گفت: “این که بگویم وقتی از برکناری به من اطلاع دادند عصبانی بودم، مطلقاً درست نیست. روز جمعه، هربرت هاینر با من تماس گرفت و تصمیم را به من اطلاع داد. گفتگوی دلپذیر و آرامی بود.

من به سادگی شگفت زده شدم. همانطور که به همین دلیل است که اکنون این تصمیم گرفته شده است، باید بگویم که صبح شنبه به من اطلاع دادند که نمی توانم برای بازی در کلن به استادیوم بروم، خوشحالم زیرا بایرن مونیخ دوباره موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. “اسطوره فوتبال آلمان بعد از اخراجش از بایرن مونیخ واکنش نشان داد!

غول آلمانی یک روز قبل از قهرمانی در لیگ از کان و مدیر ورزشی اش (حسن صالح حمیدزیچ) جدا شد. در حالی که “یان کریستین دریسن” به عنوان جانشین کان در نظر گرفته می شود، جانشین صالح حمیدزیچ هنوز مشخص نشده است.

شاگردان توماس توخل در این فصل بازی دیگری برای انجام ندارند، زیرا از DFB-Pokal و لیگ قهرمانان اروپا حذف شده اند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا