اخبار روز سینما

اولین تصویر پردیس احمدیه و سینا مهراد در فیلم سینمایی «دو روز دیرتر» + تصویر

در ادامه اولین تصویر سینا مهراد و پردیس احمدیه را می بینید که در فیلم سینمایی «دو روز دیرتر» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی محسن شیرازی،گرفته شده است.

اولین تصویر در فیلم «دو روز دیرتر» (عکس)

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، فیلم سینمایی دو روز دیرتر، بر اساس طرحی از رضا مقصودی و نویسندگی حمید اکبری خامنه ساخته شده است. سینا مهراد و پردیس احمدیه در این فیلم با چهره های معروفی چون فرهاد آییش و گوهر خیراندیش همراهی می کنند.

سیاوش چراغی‌پور، ناهید مسلمی، کمند امیر سلیمانی، محمدرضا داوودنژاد، جواد یحیوی، امیرمحسن کوه‌گره، آزاده اسماعیل خانی، علی مهربان و محمدفیلی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان دو روز دیرتر، آمده است: “آقا جون میخوای ریشتو گرو بذاری، بذار از اون دنیا کمک بفرستی بفرست… من دیگه رد دادم…”

این فیلم توسط بنیاد فرهنگی روایت فتح، بنیاد سینمایی فارابی و مؤسسه بهمن سبز تولید شده است که در بخش سودا سیمرغ چهل و دومین جشنواره جهانی فجر و پنج شنبه 12 بهمن در سومین نشست در سالن اصحاب رسانه، منتقدان و هنرمندان به نمایش در می آید.

عوامل دیگر دو روز دیرتر،  عبارتند از: تمدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، تدوین: میثم مولایی، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، مدیر تولید: یوسف آقایی، صدابردار: رشید دانشمند، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، مدیر روابط عمومی: فاطمه آذری.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا