اخبار روز سینما

اولین تریلر فیلم لایو اکشن موفاسا: شیر شاه منتشر شد

شرکت «دیزنی» اولین تریلر فیلم Mufasa: The Lion King را منتشر کرد. این اثر پیش درآمدی بر بازسازی لایو اکشن شاه شیر در سال 2019 است.

لایو اکشن Mufasa: The Lion King که کارگردانی آن برعهده «بری جنکینز»، کارگردان فیلم برنده اسکار مهتاب است، به کاوش در داستان‌ خاستگاه شخصیت موفاسا می‌پردازد. این انیمیشن دوران کودکی او و برادرش «تاکا» (اسکار در بزرگسالی) را به تصویر می‌کشد. «تاکا» شخصیت منفی اصلی انیمیشن شاه شیر است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Mufasa: The Lion King

«آرون پیر» و «کوین هریسون جونیور» به ترتیب صداپیشگی شخصیت‌های جوان «موفاسا» و «اسکار» را برعهده دارند. «جیمز ارل جونز» در انیمیشن اصلی سال 1994 و بازسازی 2019 به جای «موفاسا» صحبت کرده بود. «جرمی آیرونز» در سال 1994 و «چیویتل اجیوفور» در سال 2019 صداپیشگی «اسکار» را انجام داده بودند.

در ادامه می‌توانید تریلر موفاسا: شیر شاه را مشاهده کنید:

بسیاری از اعضای گروه صداپیشگان نسخه 2019 قرار است در انیمیشن Mufasa: The Lion King هم حضور داشته باشند. از جمله این افراد می‌توان به «جان کنی»، «سث روگن» (پومبا)، «بیلی ایکنر» (تیمون)، «دونالد گلاور» (سیمبا) و «بیانسه نولز-کارتر» (نالا) اشاره کرد.

دختر «بیانسه»، «بلو آیوی کارتر» نیز در این انیمیشن صداپیشگی «کیارا»، دختر پادشاه «سیمبا» و ملکه «نالا» را برعهده خواهد داشت. کارگردانی نسخه 2019 برعهده «جان فاورو» و فیلمنامه آن توسط «جف ناتانسون» نوشته شده بود که برای نوشتن فیلمنامه فیلم موفاسا: شیر شاه نیز بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لایو اکشن Mufasa: The Lion King چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا