اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم Book Club: The Next Chapter منتشر شد

اعلام این خبر که «جان داتون» در فصل پنجـم سریال یلواستون (یلواستون) مدیر مونتانا می شود یک اسپویل به حساب نمی آواریس. در واقع این صحنه از تریلر فصل پنجم این سریال محبوب شبکۀ پارامونت نتورکر نتورکر نتورکر نتورکر که قرار است در تاریخ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ پخش شود. در فصل این سریال جان کندیداتوری خودش را اعلام کرد و حاضر در حال حاضر از او را اعلام کرد. در ادامۀ این مطلب با هم هرچه که تا اینجای کار درمورد این فصل می دانم را مرور می کنم. با دیجی موییز همراه باشید.

در مابقی فصل پنج شاهد دعواهای داخلی و بازی و حاشیه های خانوادگی بینندگان این سریال به این آشنا هستند و آن را دوست دارند. از جمله مهمی که در این تریلر فاش می شود اشاره کرد به موقعی جان تمام کارمندانی را می کند و «بث» را به عنوان رئیس ستاد خود منصوب می کنم. و در قسمتی در این تریلر تصویر «کارولین وارنر» را می بینیم که فریاد می زند «این خانو۩نۀ!» و یک لیوان را سمت دیوار پرتاب می کند.

این سریال تیم بازیگری می‌تواند از آن اشاره کند به «لوک گریمز»؛ «کول هاسر»؛ «کلسی چو»؛ «برکن مریل»؛ «فری اسمیت»؛ «جین ریچاردز»؛ «ایان بوهن»؛ «فین لیتل»؛ رایان بینم و گیل بیرمنگام. همچنین “کایلی راجرز” و “کایل رد سیلورستاین” به این سریال بازگشتند و “کای کستر”؛ «لینی ویلسون»؛ “لیلی کی” و “داون اولیوری” در این فصل به تیم بازیگران اضافه شده اند.

تهیه‌کنندگی این سریال به مدیریت دو شرکت «ام‌ تی‌ وی فیلم» و «۱۰۱ استودیوز» میز. به نظر می رسد قرار است فصل پنج فصل هیجان انگیز برای طرفداران این سریال باشد. می توانید تریلر جذاب این فصل را در زیر این پشت مشاهده کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا