اخبار روز

اولتیماتوم جدی شورای رقابت به این خودروساز/سند


به گزارش پی ام آپ، محمدرضا سید نورانی رئیس شورای و مرکز ملی رقابت در نامه ای خطاب به مدیرعامل بهمن موتورز هشدار داد که فروش خودرو در بورس اقدامی ضدرقابتی و غیرقانونی است و باید جلوی آن گرفته شود. در اسرع وقت ممکن است

در این نامه آمده است: اطلاعیه منتشر شده در بورس کالا مبنی بر عرضه خودروی دیگنیتی پرستیژ آن شرکت، مغایر با مفاد بخشنامه تنظیم بازار خودروهای سواری مصوب این شورا در جلسه 543 مورخ 11 بهمن 1401 است. با توجه به اختیارات قانونی شورای رقابت موضوع شماره 5 ماده 58 قانون اعمال سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی تصویب و ابلاغ و لازم الاجرا می باشد.

وی تاکید کرد: بر اساس آن دستورالعمل، عرضه خودروهای سواری باید از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو و بر اساس قیمت آنها انجام شود.

سید نورانی تاکید کرد: هرگونه اقدام مغایر با مفاد بخشنامه مذکور تخلف ضد رقابتی تلقی شده و موجب پیگیری قانونی از طریق مراجع نظارتی و قضایی خواهد شد. بر این اساس، به آن شرکت اکیدا هشدار داده می شود که در اسرع وقت از این اقدام ضد رقابتی و متخلفانه خودداری کند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا