اخبار روز سینما

انیمه The Summer Hikaru Died در دست ساخت است

اخیراً اعلام شد که انیمه The Summer Hikaru Died (تابستانی که هیکارو مرد)، بر اساس یکی از مانگاهای بسیار پرطرفدار در ژاپن ساخته می‌شود.

مانگای ترسناک و رازآلود با عنوان تابستانی که هیکارو مرد قرار است به انیمه تبدیل شود. در کنار این خبر، اعلام شد که جلد جدید این مانگا نیز در تاریخ 4 ژوئن 2024 (15 خرداد 1403) منتشر می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ پخش انیمه The Summer Hikaru Died چه زمانی است؟

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان پخش انیمه در دسترس نیست، چرا که استودیو همچنان روی آن کار می‌کند. نکته عجیب این است که صداپیشگان شخصیت‌های «هیکارو» و «یوشیکی» در هر تریلر تغییر کرده‌اند، بنابراین مشخص نیست که آیا هیچ‌یک از آن‌ها برای صداپیشگی در انیمه انتخاب خواهند شد یا صداپیشگان جدیدی انتخاب می‌شوند.

برای مثال، در تریلر دوم، «هیرو شیمونو» صداپیشگی «هیکارو» و «یوشیتسوگو ماتسووکا» صداپیشگی «یوشیکی» را برعهده داشتند، اما در تریلر چهارم، «جونیا انوکی» صداپیشگی «هیکارو» و «کوکی اوچیاما» صداپیشگی «یوشیکی» را انجام دادند.

انیمه The Summer Hikaru Died

انیمه تابستانی که هیکارو مرد بر اساس یک مانگای ترسناک به همین نام با فضایی از زندگی روزمره ساخته می‌شود که جلد اول آن توانست در سه ماه اول انتشار خود، بیش از 200 هزار نسخه فروش داشته باشد.

داستان این مانگا در مورد «یوشیکی» و دوست صمیمی‌اش «هیکارو» در یک شهر روستایی ژاپن است. یک روز، «هیکارو» در حالی که تنها به کوهنوردی رفته بود، به شدت زخمی می‌شود. موجودی عجیب و غریب او را در حال مرگ پیدا می‌کند و با بلعیدن او، به شکل «هیکارو» در می‌آید. با وجود داشتن تمامی خاطرات و احساسات هیکاروی اصلی، این موجود جدید، به وضوح یک فرد مجزا از هیکاروی اصلی است.

داستان بر تلاش «یوشیکی» برای ماندن در کنار این «هیکارو» جدید تمرکز دارد، اما ماهیت این موجود، موجودات عجیب و غریب مشابه و شکارچیان، زندگی آن‌ها با هم را به خطر می‌اندازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت The Summer Hikaru Died چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا