اخبار ورزشی

انتقال مهدی کیانی به باشگاه خیبر خرم آباد! /تلاش برای تقویت تیم و صعود به لیگ برتر!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، در شرایطی که پنجره نقل و انتقالات چند هفته ای است که فصل تابستان فوتبال ایران آغاز شده و در روزهای اخیر تمام فکر و ذکر هواداران معطوف به لیگ برتر و خریدهای بزرگ است. باشگاه خیبر خرم آباد یکی از ستارگان فوتبال سال های اخیر را به دام انداخت و به این ترتیب کاپیتان سابق تراکتورسازی تبریز راهی لیگ دسته اول سبزپوشان شد.

انتقال مهدی کیانی به باشگاه خیبر خرم آباد! /تلاش برای تقویت تیم و صعود به لیگ برتر!

مهدی کیانی بازیکن پیشکسوت و کاپیتان دو فصل اخیر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که سابقه بازی در تیم های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان را نیز در کارنامه دارد، پس از مذاکره و توافق نهایی با مسئولان باشگاه خیبر خرم آباد به این تیم پیوست. و حالا بعد از سالها حضور در لیگ اول، تلاش خواهد کرد که مثل لیگ برتر دسته اول باشد و در پایان فصل نتیجه خوبی بگیریم.

این انتقال در حالی که اتفاقا مدیرعامل خیبر خرم آباد فراز کمالوند سرمربی اسبق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است که رابطه خوبی با مهدی کیانی دارد و تلاش می کند تا تیم تحت هدایت خود را پس از چندین سال تلاش بی ثمر تقویت کند تا خیبر خرم آباد را به لیگ برتر برساند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا