اخبار روز

انتقاد دستیار رئیسی از اظهارات جنجالی علم الهادی/ هر مسئولی که علیه دلسوزی مردم صحبت کند یا خیانتکار است یا جاهل! نفرت پراکنی ممنوع!

علم الهادی در بیانیه اخیر خود اعلام کرد: برخی می گویند تنها 41 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و 59 درصد مردم در انتخابات شورای اسلامی شرکت نکردند، بنابراین نمایندگان منتخب مورد تایید اکثریت قرار نگرفتند و پذیرفته شده اند و این افراد چه می کنند برنامه ریزی کشور با خواسته ها و نظرات مردم، اکثریت جامعه در تضاد است.

دستیار رئیس دولت سیزدهم تاکید کرد: پس از تکمیل مدارک رهبر انقلاب، هر مسئول و گروهی که بر خلاف دلسوزی مردم حرف بزند یا عمل کند، یا خیانتکار است یا جاهل! این معنای سیاست قطعی نظام است.

سکینه سادات پاد دستیار رئیس دولت سیزدهم در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی در واکنش به اظهارات اخیر علم الهادی امام جمعه مشهد در توییتر خود نوشت:

از تعریف سلیقه مردم دست برداریم.

مردم تک تک اعضای جامعه هستند که می توانند غیرممکن ها را ممکن کنند.

بعد از خاتمه استدلال رهبر انقلاب، هر مسئول و گروهی که بر خلاف دلسوزی مردم حرف بزند یا عمل کند، یا خائن است یا جاهل! این معنای سیاست قطعی نظام است.

همه ما وظیفه مراقبت داریم.

لازم به ذکر است که علم الهادی اخیرا در بیانیه ای گفته بود: برخی می گویند تنها 41 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و 59 درصد مردم در انتخابات شورای اسلامی شرکت نکردند، بنابراین منتخبان. نمایندگان مورد تایید و قبول اکثریت نیستند و کاری که این افراد انجام می دهند برنامه ریزی کشور با خواسته ها و نظرات مردم، اکثریت جامعه در تضاد است.

در اسلام، اکثریت به تنهایی پذیرفته نیست و تنها زمانی که اولویت ادله در امری مشخص نباشد یا مورد تردید باشد، از اکثریت برای تعیین اولویت ادله استفاده می شود.

در مقابل، اکثریت، اکثریت متقی و مطیع است، نه اکثریت نافرمان و نافرمان; بنابراین جایی برای اکثریتی که به دستور رهبری مبنی بر حضور در انتخابات عمل نکرده اند، قبل از اقبال مثبت اقلیت باقی نمی ماند.»

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا