اخبار روز سینما

انتخاب پریناز ایزدیار و محسن تنابنده به عنوان بهترین بازیگران سال!/عکس

رئیس مراسم بین المللی آکادمی افسانه زندگی در مراسم اختتامیه ششمین دوره این رویداد مستقل سینمای ایران که در سالن موج نو آکادمی افسانه زندگی برگزار شد، گفت: امروز فرصت دیگری بود. برای ارائه هفت فیلم شاخص سال سینمای ایران در ششمین دور تولیدات سال (1400 تا 1401) پس از یک سال کار در مقطع کارشناسی و بررسی آثار در شورای افسانه افسانه زندگی برای انتخاب و ورود.

هفت فیلم برجسته سجاد اصغری در سینمای ایران از جمله جنگ جهانی سوم هومان سیدی، پاسدار شب رضا میرکریمی، بی قرار بهروز شعیبی، درب کاری سیدهادی محقق، تصور کاری ساخته علی بهراد، آرینف پریدایتی و نمایشی بی رویا از وزیریت ارائه شده است. شمس.

در ادامه نوبت به معرفی بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلمبردار سال سینمای ایران، محسن تنابنده برای بازی در فیلم جنگ جهانی سوم و پریناز ایزدیار برای بازی در فیلم نشست خصوصی به عنوان بهترین بازیگر و محمد حدادی رسید. به عنوان بهترین فیلمبردار سال سینمای ایران برای فیلمبرداری فیلم بدون قرار.

در دور قبل امیر جدیدی برای بازی در فیلم قهرمان، الناز شاکردوست برای بازی در فیلم ابلق و محمد رسولی برای فیلمبرداری فیلم زالاوا به عنوان بهترین بازیگر مرد و فیلمبردار سال انتخاب شدند.

اصغری در بخش چهره ماندگار به یاد عباس کیارستمی گفت: این دور به منظور ارج نهادن به جایگاه زن در سینمای ایران و جهان است که تندیس آکادمی اسطوره زنده یاد عباس کیارستمی به صورت نمادین به هنرپیشه فرانسوی تقدیم می شود. ژولیت بینوش. کپی فیلم برابر با اصل است.

همچنین لوح تقدیر ششمین دوره آکادمی افسانه زندگی به رسول صدر عاملی و خسرو معصومی از کارگردانان مطرح سینمای ایران اهدا شد.

همچنین در بخش معرفی هفت فیلم کوتاه سال سینمای ایران، داریوش بابائیان، تهیه کننده و پخش کننده، به عنوان دبیر بخش معرفی هفت فیلم کوتاه مراسم بین المللی آکادمی افسانه زندگی، آثار این فیلم را ارائه کرد. دوره زمانی:

نوشابه مشکی(محمد پایدار) ، آرام(روح الله فخرو)، کرم ابریشم (امیر هنرمند)، تشک(آرش حسن‌پور)، جای خالی(نسیم اسدپور)، اتاق آقای ونذ(احسان میرزایی) و پویانمایی زمین بازی(سمانه اسدی)

امیر خانزاده، مدیر روابط عمومی ششمین آکادمی بین المللی افسانه زندگی، گفت: در این دوره سعی داریم با نگاهی به تمامی جوامع کارگری، هفت فیلم شاخص سال سینمای ایران را معرفی کنیم و جایی برای تشکر از همه رسانه ها داشته باشیم. که از دور اول تا کنون ما را حمایت کردند و کمک کردند و همچنین از همه نهادها و کسانی که ما را برای ساخت دور ششم بخش بین الملل و سینمای ایران همراهی کردند تشکر می کنم.

پیش از این، در جبهه غرب خبری نیست به کارگردانی ادوارد برگر از آلمان به‌عنوان بهترین فیلم خارجی زبان بخش بین‌الملل آکادمی افسانه زندگی در دور ششم انتخاب و معرفی شده بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا