اخبار ورزشی

میزبانی ایران برای مسابقات وزنه برداری قهرمانی غرب آسیا 2024/ این مسابقات در ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، مصطفی صالح المهدی، رئیس فدراسیون وزنه برداری غرب آسیا با ارسال نامه ای به سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون ایران، در خصوص انتخاب کشورمان برای میزبانی یازدهمین دوره مسابقات وزنه برداری مردان غرب آسیا، ابراز خوشحالی کرده و نوشت: ما به توانایی و ظرفیت‌های فدراسیون شما برای برگزاری چنین رویداد بزرگی، اطمینان داریم.

ذکر تاریخ دقیق مسابقات قهرمانی غرب آسیا ضروری است ۲۰۲۴ (آقایان) متعاقباً مشخص و اعلام خواهد شد.

همچنین با اعلام کوروش باقری مشاور فنی تیم های ملی وزنه برداری بانوان، از فردا سه شنبه 10 خردادماه 6 وزنه بردار از استان های مختلف کشور به اردوی تیم بانوان در آزادی می پیوندند.

پرنیان پیش بین از اصفهان، شینا امانی از کردستان، ساناز سعدی زاده و تینا یاری از آذربایجان شرقی، شبنم صالحی از خوزستان و سوگند کاظم پور از یزد، ۶ وزنه‌بردار جدید دعوت شده به اردو هستند.

به گفته باقری؛ بسیاری از استان ها مدعی هستند ورزشکارانی دارند که می توانند به گزینش کمک کنند، ما هم قبول می کنیم این شش نفر برای مدت کوتاه یک هفته تا 10 روز در اردو شرکت کنند و مورد ارزیابی قرار گیرند و البته اگر در بین این افراد استعدادها و نخبگان وجود داشته باشد، ورزشکاران و ارائه رکوردها و عملکرد قابل قبول، در اردوها و مسابقات آتی در فهرست فدراسیون قرار خواهند گرفت.

به گزارش پی ام آپ، تیم های ملی جوانان و بانوان کشور در این مسابقات حضور خواهند داشت و ۲۰۲۳ آسیا که به میزبانی شهر دهلی نو هندوستان برگزار می شود زیر نظر تیم ملی خود را آماده می کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا