اخبار روز سینما

امیر جدیدی در یک فیلم فرانسوی بازی خواهد کرد

« امیر جدیدی »، بازیگر برنده جایزه بزرگ کن سال 2021، قرار است نقش «منصور بهرامی»، تنیسور مشهور ایرانی را در فیلم بیوگرافی و فرانسوی منصور ایفا کند.

این فیلم به کارگردانی «رومالد بولانژه» و تولید کمپانی «فرانس تی‌وی»، داستانی از زندگی «منصور بهرامی» را به تصویر می‌کشد؛ از ورود او به دنیای تنیس در ایران گرفته تا مهاجرت به فرانسه و پیدا کردن شهرت در میان جوامع بین‌المللی.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


امیر جدیدی در یک فیلم فرانسوی

«منصور بهرامی»، تنیسور 68 ساله ایرانی، با استفاده از ماهیتابه به عنوان راکت، تنیس را یاد گرفت و از استخر به عنوان زمین بازی استفاده می‌کرد. او پس از انقلاب ایران، به فرانسه مهاجرت کرد و با چالش‌ها و فقر روبرو شد؛ اما با اراده قوی و استعدادش، به شهرت رسید.

در این فیلم، داستان سفر «منصور بهرامی» به عنوان یک مهاجر غیرقانونی و پیوستن به جامعه تنیس، به تصویر کشیده می‌شود. او با مقاومت و اشتیاقش، الگویی برای بسیاران شده و به‌عنوان یک قهرمان واقعی شناخته می‌شود.

امیر جدیدی در یک فیلم فرانسوی

این فیلم با همکاری نویسنده «فیلیپ دی لیون»، تولید شده است و «امیر جدیدی»، بازیگر برجسته ایرانی، نقش «منصور بهرامی» را بازی می‌کند. وی اظهار کرده که خیلی مفتخر است در این فیلم حضور دارد و امید دارد که داستان زندگی «منصور بهرامی» بتواند الهام‌ بخش مخاطبان باشد.

«رومالد بولانژه»، کارگردان فیلم، «منصور بهرامی» را یک قهرمان واقعی توصیف کرده و از سفر خارق‌العاده او به پرده سینما خوشحالی می‌کند. این فیلم امسال در بازار جشنواره کن به خریداران بین‌المللی معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی امیر جدیدی در یک فیلم فرانسوی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا