اخبار روز سینما

امیر تتلو کجاست؟

به گزارش سرویس فوتبال منهای خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ الهام رحیمی وکیل امیر تتلو می گوید: موکلم توبه کرده است. او سعی می کند بیشتر اوقات خود را در زندان به خواندن قرآن و نهج البلاغه و آثار هنری خود از جمله سرودن شعر و موسیقی بگذراند. وی در سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) شعری سروده و برنامه هایی دارد. اگر آزاد شد این کار را انجام دهید

به گفته موکلم تمام ماه رمضان را روزه می گرفت، به برنامه محفیل که در شب های ماه رمضان پخش می شد بسیار علاقه داشت و در کنار این برنامه می نشست. البته سریال های دیگری را هم می بیند و حتی از برخی از آنها انتقاد می کند.

موکل من توبه کرده است و اگر آزاد شود همه چیز به خودش و اطرافیانش بستگی دارد. او طرفداران زیادی دارد. از زمانی که وکالت گرفتم و شماره تلفن و دفترم در اختیار طرفداران او قرار گرفت، نوجوانان زیادی با من تماس گرفتند و همه از من می‌خواهند تا هر کاری از دستم بر می‌آید برای آزادی موکلم انجام دهم و برایش دعا کنم.

  • بیشتر ببین:
  • به جز ایران همه پوشش رایگان دارند؟
  • شعر امیر تتلو در مدح امام علی (ع) در زندان

بازنشر مطالب از شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه بازتاب آنلاین نیست.

آخرین مصاحبه وکیل امیر تتلو درباره فعالیت هایش در زندان

فوتبال روزانه اینستاگرام
امیر تتلو کجاست؟

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا