اخبار روز سینما

استوری‌های جنجالی “باران خوش‌اندام” در رابطه با پایان زندگی مشترک او با “امیرحسین صدیق”! | عکس + فیلم

“امیرحسین صدیق” یک بازیگر مشهور ایرانی است که بیشتر به خاطر بازی در سریال “قصه‌های تا به تا” یا “زی زی گولو” در دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ مشهور شده است. وی همچنین در فیلم “میم مثل مادر” و سریال “کتابفروشی هدهد” نیز بازی کرده است.

در سال ۱۳۹۷، “امیرحسین صدیق” با “باران خوش‌اندام”، شاعر و تصنیف‌سرا، ازدواج کرد. اما به تازگی در یک استوری، “باران خوش‌اندام” خبر جدایی یک ساله‌اش از “امیرحسین صدیق” را در جمع دوستانش اعلام کرد.

“امیرحسین صدیق” بازیگر معروف ایرانی است که در فیلم‌های و سریال‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است. او به خاطر بازی در “قصه‌های تا به تا” یا “زی زی گولو” در دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ شناخته شده است. وی همچنین در فیلم “میم مثل مادر” و سریال “کتابفروشی هدهد” نیز به ایفای نقش پرداخته است.

در سال ۱۳۹۷، “امیرحسین صدیق” با “باران خوش‌اندام”، شاعر و ترانه‌سرا، ازدواج کرد.

اما به تازگی در یک استوری، “باران خوش‌اندام” خبر جدایی یک ساله‌اش از “امیرحسین صدیق” را در دوستانش اعلام کرد.

استوری‌های جنجالی "باران خوش‌اندام" در رابطه با پایان زندگی مشترک او با "امیرحسین صدیق"! | عکس + فیلم

و در ادامه ویدئویی که باران خوش اندام منتشر کرده و در آن از جدایی خود از امیرحسین صدیق و ازدواج مجددش خبر داده است را مشاهده می‌کنید:

ماجرای ازدواج امیرحسین صدیقه و باران خوش اندم

در سال ۱۳۹۶ اعلام شد که امیرحسین صدیق بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با باران خسندم شاعر و تصنیف خوان ازدواج کرد.

مرضیه برومند عکسی از خود، امیرحسین صدیق و همسرش را به اشتراک گذاشت و نوشت: امروز امیرحسین عزیزم با دختر نازنینی به نام باران ازدواج کرد، ببین چقدر به هم نزدیکیم.

امیرحسین صدیق پیش از این اشعاری از باران خوش اندم را خوانده بود.

photo_2019-01-25_22-29-09

بیوگرافی امیرحسین صدیق

امیرحسین صدیق در سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد و در مدرسه فیلم و هنر صدا و سیما دبیرستانی را گذرانده است. پدرش در اثر یک حادثه رانندگی در کودکی در گذشت.

او در دوران کودکی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده و به کلاس‌ های تئاتر این مجموعه مراجعه کرده است.

فعالیت حرفه‌ای خود را پس از گرفتن دیپلم در سال ۱۳۷۰، در سن ۱۹ سالگی با بازی در یک نمایش تئاتر به کارگردانی داوود رشیدی، شروع کرد.

امیرحسین صدیق در سال ۱۳۷۱ با بازی در فیلم سینمایی «قافله» به کارگردانی مجید جوانمرد، برای اولین بار جلوی دوربین رفت.

وی در سال ۱۳۷۳ با بازی در سریال تلویزیونی «قصه های تا به تا» به کارگردانی برومند به نقش آقای پدر درآمد و در این شغل به شهرت رسید.

زی زی گولو بازیگر امیرحسین صدیق ازدواج کرد - زیبامون

او در طول دوران حرفه‌ای خود در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته و در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ نیز اجرای برنامه تلویزیونی «کتاب باز» را بر عهده داشته است.

در 40 سالگی تصمیم گرفت برای ادامه زندگی به روستا برود و به همین دلیل نزد مادرش در روستای کمرد در حوالی تهران در جاده آبعلی ساکن شد.

به گفته صدیق او در مجسمه سازی نیز تخصص دارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا