اخبار روز

پایان زمان ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی!

به نقل از شمانیوز، به گزارش پی ام آپ، بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند با مراجعه به مراکز بازنشستگی سراسر کشور برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کنند.

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی، برای دریافت این تسهیلات نیازی به ضامن نیست و کلیه مراحل پس از ثبت نام فوق اعم از: احراز شرایط متقاضیان و پرداخت این تسهیلات به صورت غیرحضوری انجام می شود.

داشتن تلفن همراه، نداشتن سابقه چک بلامحل، نداشتن بدهی معوق به سیستم بانکی، عدم استفاده از تسهیلات مشابه بانک رفاه در دو سال اخیر و داشتن سن 18 تا 77 سال و همچنین داشــتن حســاب در بانک رفاه کارگران با حداقل ۱۰۰هزار تومان موجودی شرایط دریافت این تسهیلات اســت. در صورت احراز این شرایط، متقاضیان می توانند از طریق مراکز بازنشستگی ثبت نام خود را رسمی کنند و نیازی به مراجعه حضوری به بانک و تامین اجتماعی ندارند و در صورت داشتن شرایط، مبلغ تسهیلات به حساب مستمری بگیر واریز می شود. بازپرداخت این تسهیلات دو ساله به صورت قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد است.

گفتنی است ثبت نام این وام قرض الحسنه از 27 خرداد ماه آغاز شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا