اخبار روز سینما

اما استون و ناتان فیلدر در یک فیلم جدید با همدیگر همکاری خواهند کرد

به تازگی گزارش شده که اما استون و ناتان فیلدر در یک فیلم جدید که توسط استودیو «A24» ساخته می‌شود، با همدیگر همکاری خواهند کرد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت «Hollywoodreporter»، استودیوی «A24» که حالا رویکرد تازه‌ای برای تصاحب پروژه‌های جذاب در پیش گرفته، با کنار زدن استودیوهای بزرگ هالیوود و سرویس‌های استریم، موفق به خریداری حق ساخت فیلم کیش و مات شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


اما استون و ناتان فیلدر در یک فیلم جدید با همدیگر همکاری خواهند کرد

این فیلمنامه بر اساس پروژه‌ی داستانی نوشته‌شده توسط «بن مزیریچ»، نویسنده‌ی رمان‌هایی است که آثاری مثل شبکه اجتماعی و پول احمقانه از آن‌ها اقتباس شده‌اند. اگر توافقات نهایی انجام شود، فیلم Checkmate باعث همکاری مجدد «اما استون» و «ناتان فیلدر» خواهد شد. این دو اخیراً در جدیدترین شماره‌ی مجله‌ی هالیوود ریپورتر حضور داشتند و همچنین در سریال نفرین شبکه‌ی «Showtime» با هم همبازی بودند.

اما استون

«فیلدر» کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت و «استون» به همراه همسر و شریک هنری‌اش، «دیو مک‌کری»، از طریق کمپانی «فروت تری» تهیه‌کنندگی آن را انجام می‌دهند. این پروژه همچنین باعث همکاری دوباره‌ی این زوج هنری با استودیوی «A24» می‌شود که پیش از این از سریال نفرین حمایت کرده بود. منابع می‌گویند توافق بر سر حق اقتباس کتاب نهایی شده یا در حال نهایی‌شدن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری اما استون و ناتان فیلدر در یک فیلم جدید چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا