اخبار روز سینما

اقدام شیطانی کارگردان سینمای ایران علیه دختران جوان به بهانه محو روح + جزئیات ترسناک

به گزارش پی ام آپ، به گزارش ارشا آنلاین، این کارگردان جوان با زنی که به کودکان آموزش می دهد و دختران جوان را به بهانه بازیگر شدن به خلوت خود می کشاند، همکاری می کند.

کارگردان جوان که به دلیل تعرض به دختران جوان زیادی به اعدام محکوم شده بود، بار دیگر با نقض حکم قضایی پای میز دادرسی نشسته است.

این کارگردان جوان با زنی که به کودکان آموزش می دهد و به بهانه بازیگر شدن دختران جوان را به خلوت خود می کشاند همکاری می کند.

دادگاه کیفری استان تهران متهم را به تجاوز به عنف محکوم کرد و کارگردان مرد را به اعدام محکوم کرد اما دیوان عالی کشور با نقض این حکم و درخواست اعاده دادرسی متهم در شعبه همراد.

مشکل چیست؟

گفته می شود تعداد قربانیان کارگردان و تهیه کننده سینما که به اتهام آزار و اذیت 2 دختر جوان دستگیر شده بود بیشتر است.
رسیدگی به این پرونده از این پس شهریور سال 1401 با دختر جوانی به نام ملیکا شروع شد که مدعی شد توسط کارگردانی میانسال مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

این فرد که به همراه مادرش به پلیس آگاهی مراجعه کرده بود، ماجرا را به پلیس بازگو کرد و گفت: به مدرسه خصوصی می رفتم. مربی ما خانمی 40 ساله بود که روزی از آرامش روح و پاکسازی ذهن و روح از شیاطین صحبت کرد. بعدها که دید می خواهم این بحث را ادامه بدهم، گفت کارگردان معروفی را می شناسم. می تواند آرام آرام روح مردم را از شیاطین پاک کند. از صحبت های استاد متاثر شدم و به او اعتماد کردم و از او خواستم که من را به آن کارگردان معرفی کند.

وی به حمله به دختران جوان ادامه داد: 2 روز بعد با من تماس گرفت و گفت که برایت سخت است و باید به خانه مدیر در شمال تهران برویم. همان روز با هیجان به ویلای این کارگردان 45 ساله رفتم. مربی هم آنجا بود. کارگردان مورد نظر با دیدن من از ابتدا حرف های عجیبی زد. او با خود گفت که ارتباطات فرازمینی دارد و سپس ادعا کرد که شیاطین مرا احاطه کرده اند اما گفت نگران نباش چون تو هنوز یک دختر جوان هستی و روحت پاک است، به زودی از چنگ آنها رها می شوی و به تمام اهدافت می رسی. خواسته ها

دختر جوان گفت: بعد معلم ما را تنها گذاشت و بهانه کرد که محیط آرام باشد. بعد از دقایقی کارگردان به من گفت که برای شروع کار باید لباس هایم را در بیاورم، به همین دلیل به حرف های او گوش دادم چون در محاصره بودم، اما او مزاحمم شد و به من گفت که برای رسیدن به هدفم نباید حرف بزنم. با هر کسی در مورد این موضوع تماس بگیرید. شب که به خانه برگشتم آنقدر حالم بد شد که موضوع را به مادرم گفتم و حالا از کارگردان و مربیم شکایت می کنم.

پس از ثبت این شکایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد و دومین شکایت مشابه از سوی مدیر به پلیس گزارش شد. میترای 16 ساله که به همراه پدرش به کلانتری رفته بود ماجرا را شرح داد و گفت: یک ماه پیش از طریق معلمم با کارگردان و تهیه کننده ای در مدرسه ای آشنا شدم.

وی افزود: خانم مربی می گفت تهیه کننده میانسال می تواند روحم را از آلودگی ها پاک کند و سپس به خواسته هایم برسم. پس با او بیرون رفتم و به خانه مرد میانسال رفتم اما او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. تقریبا یک ماه سکوت کردم تا فهمیدم یکی یکی دیگر از دوستانم با همین ترفند در دام سیاه این کارگردان افتاد و مورد سوء استفاده قرار گرفت. پس ماجرا را برای خانواده ام گفتم اما دوستم سکوت کرد و به خانواده اش نگفت چون از آبرویش می ترسید.

در پی اظهارات یکی دیگر از شاکیان، پلیس به ویلای این مدیر مراجعه و وی را دستگیر کرد. بعداً معلم مدرسه نیز دستگیر شد. سپس پرونده برای رسیدگی و بررسی شکایات به شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در آن جلسه شاکی اول اینگونه گفت: روز حادثه با شنیدن سخنان این مرد ابتدا تعجب کردم اما وقتی مربی گفت نگران نباش خود را به دستان مرد تسلیم کردم. مدیر مدرسه می خواست از شر شیاطین خلاص شود، بنابراین او نیز شیاطین را از من گرفت و با خیال راحت به او اعتماد کنید، من از صحبت های این زن تعجب کردم و تسلیم مدیر شدم.

میترا همچنین گفت: اخیراً متوجه شدم دانش آموزان دختر دیگری نیز در دام این دو کلاهبردار افتاده اند اما آنها به دلیل ترس از آبروی خود سکوت کرده و پیگیر ماجرا نیستند. این مرد باید به سزای اعمال خود برسد زیرا زندگی بسیاری از دختران را ویران کرد.

بعداً دو متهم با رد اتهامات عنوان کردند که به هیچ یک از شاکیان آسیبی نرسانده اند. زن جوان مدعی شد که او نیز قربانی هوس های شیطانی این کارگردان شده است اما از دختران جوان نیز غافل نشده است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا