اخبار روز سینما جهان

افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری

مایوین، فیلمساز فرانسوی، تجربیات خود را از همکاری با جانی دپ در درام تاریخی «ژان دو باری» آشکارا به اشتراک گذاشته و آشکارا به موضوعاتی مانند تداخل در فیلمنامه، تاخیر در صحنه فیلمبرداری و دیگر عوارض این همکاری پرداخته است. .

به گزارش ایسنا، این فیلم اولین حضور جانی دپ در سینما پس از درگیری حقوقی پرحاشیه او با همسر سابقش امبر هرد بود که نمایش جنجالی در جشنواره کن 2023 داشت.

مایوین چالش‌های منحصربه‌فردی را که در طول تولید با آن روبه‌رو بود، برجسته می‌کند و اشاره می‌کند که دپ اغلب از فیلمنامه منحرف می‌شود و تفسیرهای خودش را از فیلمنامه جلوی دوربین می‌برد، که گاهی اوقات با جهت‌گیری برنامه‌ریزی شده فیلم در تضاد است. بود می‌گوید: «جانی با نسخه جدیدی از فیلمنامه که دوستش نداشتم به سراغ من آمد… بنابراین بدون ایجاد تغییراتی که او می‌خواست آن را فیلمبرداری کردم… که او به عنوان توهین تلقی کرد».

روابط کاری مایوین و دپ اغلب تیره بود. کارگردان فرانسوی توضیح می‌دهد که دپ بارها به پیام‌هایی که برای او ارسال می‌کرد پاسخ نمی‌داد و اغلب سر صحنه فیلمبرداری حاضر نمی‌شد. همچنین مواردی وجود داشت که او مجبور شد برخی از دیالوگ های دپ را قطع کند زیرا نمی توانست لهجه خود را تمرین کند یا کامل کند. نبود.

وی افزود: «زمانی برای تمرین وجود نداشت. من برای یک قرار ملاقات خواستم، اما به هر دلیلی در دسترس است نبود… مربی داشت اما نمی توانست از قبل با او کار کند; بنابراین متوجه شدم که لهجه او کامل نیست. بنابراین چندین بار تصمیم گرفتم دیالوگ های او را حذف کنم.

کارگردان در مصاحبه خود کوتاه نیامد و به جزئیات سختی های کار با دپ پرداخت، از جمله اینکه چگونه دیگر بازیگران و گروه نمی دانستند که از او چه انتظاری داشته باشند.

او ادامه داد: باید صادقانه باشد. تیراندازی با او سخت است… همه خدمه ترسیده بودند چون او طنز متفاوتی دارد و ما نمی دانستیم که قرار است به موقع بیاید یا برای گفتن دیالوگ هایش مشکل داشته باشد… حتی اگر او به موقع بود او روی صحنه ظاهر می شد، گروه فیلم از او می ترسیدند. از زمان فیلمبرداری هیچ رابطه عادی بین ما وجود نداشت. جانی از نظر من نابغه بزرگی است اما در دنیای دیگری است. من نمی توانم با او ارتباط برقرار کنم.”

در حالی که میوین اعتراف کرد که ماهیت تاریک رابطه آنها در صحنه به او کمک کرد تا رابطه واقعی تری بین شخصیت خود و دپ در فیلم ایجاد کند، او همچنین فاش کرد که رابطه شخصی آنها قبل از فیلمبرداری بسیار متفاوت بود.

در درام تاریخی «ژان دو بری»، دپ در نقش شاه لوئی پانزدهم و «میوین» علاوه بر کارگردانی نقش اصلی ژان دو باری در کنار بازیگرانی چون «بنجامین لاورن»، «ملویل پوپو»، «پیر» بازی می‌کند. ریچارد، «پاسکال گریگوری» و «موی هند» به ایفای نقش پرداختند و داستان فیلم درباره روابط پر فراز و نشیب لویی پانزدهم و همسرش مادام دوباری است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا