اخبار روز سینما

افشاگری آشا محرابی از پدرش اسماعیل محرابی بازیگر پیشکسوت [+عکس]

حرف های تلخ آشا محرابی از پدرش جنجالی شد. این بازیگر درباره پدرش حرف هایی زد. برای تماشای تصاویری از افشاگری آشا محرابی از پدرش همراه ما باشید.

حرف های غم انگیز آشا محرابی در مورد اسماعیل محرابی بسیار خبرساز شده است. این روزها کاربران ایستاگرام در مورد حرف های خانم بازیگر در مورد اسماعیل محرابی گفتگو کنند. برای دیدن تصاویر از افشاگری آشا محرابی از پدرش همراه ما بمانید.

افشاگری آشا محرابی از پدرش اسماعیل مهرابی بازیگر پیشکسوت

آشا محرابی درباره پدرش دست به افشاگری زد

در سریال آیینه همبازی اسماعیل محرابی (پدرتان) بودید. آیا مسیر شما برای ورود به دنیای بازیگری با حمایت از هموار شد؟ چون در این صورت این سوال ایجاد می‌شود که چرا بعد از آیینه‌های فعالیتی وجود ندارد؟

آشا محرابی در پاسخ به این سوال گفت:

نه، به هیچ وجه. در واقع نقش پدرم بیشتر بازدارندگی بوده تا حمایت شود. در همان دوران با آقای اسماعیل محرابی قرار داده بودیم که من درسم را بخوانم و او مطیع شراید ازیگری را کند. در واقع یک قرارداد معنوی بود که من کاملاً روی آن حساب کرده بودم.

من تمام برنامه های زندگی ام را در آن زمان در وضعیت قراری که با اسماعیل محرابی من تنظیری داشتم که نوجوان بودم از ما جدا می شدم و می خواستم زندگی تازه ای را تجربه کنم. به این ترتیب قرار ما به هم خورد و دیگر خبری از او نداشتم وقتی که در تئاتری بازی برای تماشا آمده بود. وقتی مرا دید خیلی تعجب کرد و گفت نمی دانستم که بازیگر شده است. شاید اگر همان زمان با آن علاقه و انرژی سراغ بازیگری می رفتم خیلی زودتر از این می تو صودم برسم.

زمانی که او رفت تمام برنامه هایی که برای آینده داشتم به هم خورد. اصلاً دلیل این است که در رشته ای غیرهنری کنکور دادم همین قرار بود که در نهایت منتفی شد همه موقعیت هایی که من در بازیگری به دست آوردم با جستجوی شخصی خودم بود. الان که به گذشته فکر می کنم می بینم چه دوران سختی و پردردسری را گذراندم.

عکس آشا محرابی و پدرش اسماعیل محرابی بازیگر قدیمی

مثلا:

افشاگری آشا محرابی از پدرش

شاید بخواهید بدانید که آشا محرابی دختر و فرزند اسماعیل محرابی بازیگر قدیمی ماشو. اسماعیل محرابی هم اکنون 72 سال و آشا محرابی 43 ساله هستند.

آشا محرابی در شهر تهران متولد شد. او در دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشمته رلبایه غ التحصیل شده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا