اخبار روز

پرطرفدارترین خودروهای داخلی و خارجی، بین 5 تا 30 میلیون افزایش قیمت داشته‌اند!/ جدول قیمت

جزئیات افزایش قیمت خودروهای داخلی و خارجی را از اینجا بخوانید.

به گزارش پی ام آپ، امروز، ۱۴ شهریور ۱۴۰۲، قیمت خودروها افزایش نسبی داشته و اغلب ترجیح داده شد که کاهش قیمت در نظر گرفته نشود. اینچنین افزایش قیمت‌ها در بازار محصولات مونتاژی کمی بیشتر است، هر چند تعداد خودروهای گران شده کمتر است.

ریشه این افزایش قیمت‌ها، ممکن است به افت‌های شدید چند روزه در هفته‌های گذشته، نسبت داده شود. در این مدت، اکثر خودروها حداقل ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان از ارزش خود را از دست دادند و برخی محصولات مانند بسترن B۳۰، در طول این هفته، حدود ۱۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر شدند.

همچنین، افزایش قیمت، ممکن است به خیز نرخ دلار تا حدود کانال ۵۰ هزار تومان نسبت داده شود. نرخ دلار در چند روز گذشته، افزایش‌های اندکی را تجربه کرده و به نهایت به نزدیکی کانال ۵۰ هزار تومان رسیده است.

وضعیت قیمت خودروهای داخلی نسبت به محصولات مونتاژی، با ثبات بیشتری مواجه است. هاچبک اقتصادی سایپا با نرخ ۳۳۹ میلیون تومانی در روز گذشته با افت ۶ میلیون تومانی روبه‌رو شده بود، اما امروز وضعیت ثباتی به خود گرفته است.

روز گذشته، شاهین G که جزء خودروهای رده بالای تولید داخلی محسوب می‌شود، با حدود ۶ میلیون تومان افزایش قیمت مواجه شد. اما امروز با دیگر ۵ میلیون تومان افزایش، به قیمت ۵۷۵ میلیون تومان رسید.

سمند سورن پلاس در روز گذشته تغییری در قیمت نداشت. اما از ابتدای امروز با افزایش پنج میلیون تومانی وارد کانال 570 میلیون تومانی شد.

توربوشارژر 6 سرعته دنا پلاس از معدود خودروهای داخلی است که قیمت آن افت می کند. این سدان آپشن ایرانی حدود 6 میلیون تومان کاهش قیمت داشته و 718 میلیون تومان به فروش می رسد.

پرطرفدارترین خودروهای داخلی و خارجی، بین 5 تا 30 میلیون افزایش قیمت داشته‌اند!/ جدول قیمت

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا