اخبار روز

افزایش ناگهانی قیمت جزء سیاست های ما نیست


با این حال، اخیراً گزارش هایی مبنی بر افزایش قیمت تبلیغات دیجیتال در رسانه های مختلف منتشر شده است. بهرنگ تنکابانی مدیر موفقیت مشتریان تپسل با اشاره به این خبر گفت: با توجه به افزایش هزینه های عملیاتی، افزایش قیمت تبلیغات در پلتفرم ها اجتناب ناپذیر است، اما این تغییرات در تپسل ناگهانی و منحصر به فرد نیست، به همین دلیل به شرکت ها دادیم. این فرصت را دارند تا قرارداد سال جاری خود را به قیمت سال گذشته رزرو کنند تا تغییرات جدید اعمال شود.”

تنکابنی در تشریح این خبر گفت: تورم و افزایش هزینه های عملیاتی نیز هزینه تبلیغات اینترنتی را افزایش داده و مجبور به افزایش قیمت هستیم. اما در عین حال معتقدیم هر تغییر ناگهانی هر چقدر هم محدود باشد می تواند بر فضای کسب و کار تاثیر بگذارد. اما هدف ما این نیست.”

تنکبانی ادامه داد: از سوی دیگر در حال حاضر هزاران ناشر با تپسل همکاری می کنند که هر کدام ارزش های منحصر به فردی را به تپسل می بخشند و ایجاد بستر مناسب برای درآمدزایی ناشران علاوه بر ارائه خدمات مناسب به مشتریان، کار بزرگی است. بنابراین، سیاست‌ها و فرآیندهای ویژه‌ای برای حفاظت از منافع همه ذینفعان در Tapsel ایجاد شده است تا هم صاحب آگهی و هم ناشر با کمترین نگرانی به همکاری خود با تاپسل ادامه دهند.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر و استفاده از این فرصت، صاحبان آگهی می توانند تماس بگیرند این آدرس بازدید کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا