اخبار خودرو

افزایش قیمت شدید برای تویوتا لوین

افزایش قیمت شدید برای تویوتا لوین

فراخوان های جدید ارسالی شرکت برساوش حکایت از افزایش شدید قیمت تویوتا لوین در دو نسخه توربو و هیبریدی دارد.

شرکت های واردکننده خودرو فراخوان جدیدی ارسال می کنند و اکنون زمان افزایش قیمت تویوتا لوین در دو نسخه توربو و هیبریدی فرا رسیده است. در فراخوان های جدید شرکت برساوش برای تکمیل پرداخت مشتریان، قیمت جدید تویوتا لوین 1.2 لیتری توربو 2 میلیارد و 575 میلیون تومباس و قیمت تویوتا لوین 1.8 لیتری به 2 میلیارد و 2 میلیارد و 200 میلیون تومان افزایش یافت. 375 میلیون تومان. این افزایش قیمت مانند سایر افزایش قیمت های سریالی خودروهای وارداتی توسط شرکت واردکننده نیست و هزینه های اضافی واردات باعث این افزایش قیمت شده است.

نام ماشین قیمت اولیه (تومان) قیمت جدید (تومان)
تویوتا لوین 1.2 لیتری توربو ۲,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا لوین 1.8 لیتری هیبریدی ۲,۲۴۷,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی تویوتا لوین در دو نسخه.

تویوتا لوین بنزینی به موتور 1.2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز شده است. این موتور 9NR (نسخه به روز شده 8NR) است که در تویوتا کرولا 1.2 لیتری توربو نیز یافت می شود. 116 اسب بخار با گشتاور 185 نیوتن متر توان خروجی این موتور است که از طریق گیربکس اتوماتیک CVT Multi Drive به چرخ های جلوی لوین منتقل می شود.

افزایش شدید قیمت تویوتا لوین
افزایش قیمت شدید برای تویوتا لوین

لوین هیبرید دارای مشخصات فنی مشابه کرولا هیبریدی است. در این خودرو موتور 8ZR نمونه به روز شده 2ZR محسوب می شود. این یک موتور 1.8 لیتری تنفس طبیعی است که در کنار یک درایو الکتریکی قرار دارد. گیربکس هیبریدی لوین و کرولا یک e-CVT است که نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. در تویوتا لوین هیبریدی قدرت ترکیبی 121 اسب بخار با گشتاور 142 نیوتن متر را تجربه خواهیم کرد. البته راننده دارای گشتاور لحظه ای 185 نیوتن متر با قدرتی نزدیک به 140 اسب بخار است. اما حرکت این خودرو مشابه است. پریوس 121 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر است.

ویدیوی معرفی تویوتا لوین

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا