اخبار روز سینما

افتتاحیه فصل جدید «آقای قاضی» از پنجشنبه هفته آینده پرونده های بهزاد خلج از شبکه دو پخش می شود.

فصل دوم «آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان از پنجشنبه هفته آینده روی آنتن شبکه دو می رود. در ادامه فصل اول این بار بهزاد خلج نقش آقای قاضی را بازی می کند. یکی یکی از بزرگترین نقاط قوت این مجموعه مشخص بودن دادگاه ها و برخورد متفاوت قاضی با شاکیان و پرونده است.

به گزارش ریمینو، «آقای قاضی» سریالی است که بر اساس پرونده های مختلف قضایی ساخته شده است و قرار است در جریان اتفاقاتی که بین شاکی، شاکی و قاضی رخ می دهد، به مخاطبان آموزش حقوقی بدهد.

بهزاد خلج برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم «دیوانه» در جشنواره سال گذشته. یکی یکی از مهم ترین برگه های برنده «آقای قاضی» است.

تمامی بازیگران سریال آقای قاضی به جز بهزاد خلج از بین دانشجویان رشته بازیگری انتخاب شدند.

خلج در چندین مورد نقش یک قاضی سخت گیر و در عین حال سرگرم کننده را بازی می کند و سعی می کند دادگاه را به گونه ای مدیریت کند که مخاطب را خسته نکند و ذره ای از اعتبار خود را از دست ندهد. خیلی ها مدت ها فکر می کردند که بهزاد خلج واقعا قاضی است و اتفاقاتی که در داخل دادگاه افتاده کاملا واقعی است.

آنچه در اینجا قابل توجه است این است که علیرغم انتخاب بازیگران ناشناس برای بازی در چندین قسمت از «آقای قاضی»، هرگز ندیده ایم که آنها به صورت تصنعی عمل کنند. مشخص است که بازیگران با حساسیت زیادی انتخاب می شوند و کارگردان تلاش می کند تا همه چیز واقعی به نظر برسد. مسئولیت انتخاب بازیگران این پروژه بر عهده «کیومرث مردایی» است که بازیگرانی چونزخم کاری”، “منصور”، “حناس”، “مجنون”، “ابی روشن” و … را در کارنامه خود دارد.

باید دید «آقای قاضی» در فصل جدید چگونه خواهد بود و ماجراها این بار در شعبه 121 به چه سمت و سویی خواهد رفت.

فصل دوم سریال آقای قاضی با عنوان آقای قاضی; Sucursal 121» از هفته آینده روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه دو پخش می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا