اخبار روز سینما

اعتراف عجیب جورجینا درباره پیشنهاد ازدواج رونالدو / راز تلخ زوج جنجالی

جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو زوج مشهور پرتغال، از سال 2016 زندگی خود را با یکدیگر شروع کردند.
به گزارش پی ام آپ، این دو‌چهره موفق با وجود عشق و صمیمیت که بین آنها دیده می شود، هنوز به طور رسمی ازدواج نکرده اند. جورجینا در این زمینه با سوالی در مورد پیشنهاد ازدواج کریستیانو رونالدو مواجه شد و پاسخ صادقانه ای داد.

حقایق باورنکردنی که اولین بار توسط نامزد رونالدو فاش شد!

رودریگز گفت که این به او بستگی ندارد. او همچنین گفت که ای کاش روزی این اتفاق بیفتد. این مدل آرژانتینی در برنامه نتفلیکس سویا جورجینا فاش کرد که دوستانش اغلب او را به خاطر ازدواج با رونالدو مسخره می کنند. او اضافه کرد که آخرین آهنگ جنیفر لوپز، حلقه، باعث افزایش اذیت دوستانش شده است.

حقایق باورنکردنی که اولین بار توسط نامزد رونالدو فاش شد!

رودریگز در مصاحبه گفت: “این موضوع (ازدواج) به من بستگی ندارد. امیدوارم… صادقانه بگویم، فکر نمی کنم وضعیت ما ناگهان تغییر کند زیرا واقعاً احساس می کنم که من هم آن را دوست دارم.

من مهمترین چیز را با کریستین دارم. بچه های شگفت انگیز و عشقی که دریافت می کنم. موضوعات دیگر مهم نیستند. دوستانم همیشه در مورد عروسی با من شوخی می کنند. از زمانی که جنیفر لوپز آن آهنگ را درباره “حلقه”، “عروسی کی است” منتشر کرد ؟ اوه خدای من همیشه آن آهنگ را می نوازند تا من را مسخره کنند.”

حقایق باورنکردنی که اولین بار توسط نامزد رونالدو فاش شد!

رونالدو همچنین زمانی که قرار است با رودریگز ازدواج کند. درباره سوده پنج بار توپ طلا پاسخ داد: “این ممکن است در یک سال، شش یا یک ماه اتفاق بیفتد. من 1000 درصد مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.”

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا