اخبار روز سینما

اعتراض و شکایت مخاطبان.زخم کاری: بازگشت» به حضور کمرنگ جواد عزتی در فصل دوم تا زمانی که صاحبش نرفته دیگر او را نخواهیم دید.

حضور کمرنگ جواد عزتی در فصل دوم با اعتراض عمومی مواجه شده است. مخاطبان این سریال پس از انتشار قسمت هفتم.زخم کارینشریات «بازگشت» مربوط به این سریال گلایه کرده اند که چرا حضور مالک در هر قسمت تنها دو سه دقیقه است و با این حال نام او در تیتراژ قبل از سایر بازیگران آمده است.

به گزارش پی ام آپ، بخش قابل توجهی از مخاطبانزخم کاری این سریال با بازی جواد عزتی در نقش مالک دنبال شد و حالا محمدحسین مهدویان در فصل دوم این سریال نقش مالک را به پایین ترین حد ممکن کاهش داده است.

قسمت هفتم سریال.زخم کاری: بازگشت» با سکانسی دو سه دقیقه ای از مالک شروع می شود. مالک به سراغ شخصیت طلوعی می رود و با او در مورد کلاه گذاشتن روی سر نصیر صحبت می کند و به او می گوید که پول نروژی ها محفوظ است. پس از تیتراژ، داستان برمی گردد به امروز و دیگر خبری از مالک نیست.

برخی از بینندگان در پاسخ به این قسمت نوشتند که وقتی مالک را در ابتدای این قسمت دیدند، فکر کردند مهدویان قصد دارد از قسمت هفتم بر حضور جواد عزتی تاکید کند، اما بعداً متوجه شدند اشتباه کرده اند.

برخی از بینندگان نوشته اند که این سریال را بدون حضور مالک جذاب نمی دانند و کامنت هایی به این شکل درج کرده اند: «دو دقیقه اول اجرای ملک ارزش کل فصل دوم را دارد»، «تا زمانی که مالک در داستان ظاهر شود، من ادامه سریال را تماشا خواهم کرد.”زخم کاری اگه جواد عزتی نداشته باشه ارزش دیدن نداره، “تا ملک بیاد تو بازی چیزی عوض نمیشه”، “هر هفته قسم میخورم قسمت بعدی رو نمیبینم ولی میگم شاید ملک بیاد. در این قسمت ببینم، و هنوز اینطور نیست.»، «۹۰ درصد مخاطبان این سریال را به لطف مالک تماشا می کنند. 7 هفته است که لحظه شماری می کنیم تا صاحبش وارد شود و این اتفاق نمی افتد. واقعا چقدر باید صبر کنیم؟» و…

حضور پررنگ جواد عزتی در فصل دوم سریالزخم کاری» مخاطبان این سریال ناراحت و گیج هستند.

عده ای گلایه کرده اند که حضور جواد عزتی در تیزرها جسورانه به نظر می رسد و نام او ابتدا در تیتراژ می آید و نوشته اند: «آقای مهدویان وقتی مالک در هر قسمت فقط سه دقیقه حضور دارد و کار خاصی انجام نمی دهد، چرا «این چه شکلی است». در تیزرها؟ چرا اسم جواد عزتی را اول در لیست بازیگران نوشتید؟ حداقل در انتهای لیست با هنرمندی جواد عزتی می نوشتید تا ما تکلیف خود را بدانیم «مالک پنج دقیقه نیست اما در تیزر طوری نشان می دهید که گویی حضورش فعال است». و … برخی از بینندگان تاکید کرده اند که هیچ یک از بازیگران این فصل وزن جواد عزتی را ندارند و مهدویان با نادیده گرفتن مهم ترین عنصر سریال اشتباه کرده اند.

قسمت هفتم سریال.زخم کاری: بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه 28 مهر بر روی پلتفرم Filmo منتشر شد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا