اخبار روز سینما

اعتراض شدید بینندگان در پخش تکراری «ماهانی» در هفته گذشته آیا ردی از ممیزی وجود دارد؟

پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه، قسمت های جدید برنامه «پارتی» بدون اطلاع قبلی پخش نشد و به جای آن تکرار دو قسمت قبلی این سریال پخش شد. هیچ اطلاعی از دلیل این موضوع در صفحه اینستاگرام «پارتی» منتشر نشده و مخاطبان هنوز نمی دانند چه اتفاقی افتاده است. آیا مسیر حسابرسی وجود دارد؟

به گزارش بازتاب آنلاین، طبق برنامه قبلی قرار بود «پارتی» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش شود. یکی از قسمت های قبلی پخش شد. هیچ زیرنویسی برای توضیح این موضوع روی صفحه قرار داده نشده بود و هیچ توضیحی در مورد آن در صفحه اینستاگرام نمایش وجود نداشت.

سریال «فیستا» پنجشنبه و جمعه هفته گذشته تکرار شد.

در حالی که همه فکر می کردند مشکل به زودی حل می شود و قسمت جدید را جمعه می بینند اما جمعه شب به جای قسمت جدید، یکی در قسمت های تکراری پخش شد.

نکته مهم اینجاست که نه تلویزیون و نه صفحه اینستاگرام «پارتی» تا شنبه شب هیچ توضیحی در این باره ندادند. بسیاری از بینندگان در آخرین پست «پارتی» علت پخش نشدن آن را پرسیدند اما پاسخی دریافت نکردند. عده ای نوشته اند که تکرار قسمت «پارتی» را دوست ندارند و اگر پخش نمی شد باید به طور طبیعی به مخاطب اطلاع می دادند و این سکوت برای همه عجیب است.

باید منتظر ماند تا دید عوامل «پارتی» در مورد پخش نشدن آن چه توضیحی می دهند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا