اخبار روز سینما

اطلاعات تکمیلی فصل دوم سریال Arcane منتشر شد !

روز گذشته، رسانه‌ی اینترنتی Collider، از اطلاعات تکمیلی فصل دوم سریال Arcane در یک مقاله خبر داد که بازخوردهای خوبی را نیز کسب کرد.

پس از اعلام سریال آرکین فصل دوم و فصل بعدی این انیمیشن ساخته می‌شو جزئیات فصل 2 Arcane توسط رسانه‌های مختلف به دست مخاطبان رسید که در نهایت Collider، بامداد امروز، شرح فصل دوم سریال آرکین را به صورت تکمیلی بیان کرد.

این سایت خبرگزاری معتبر، در روز گذشته، خودش حرف‌های گذشته‌ای را می‌بیند. درباره فصل دوم انیمیشن سریالی آرکین گفتگوهای فراوانی ا انجام داد.

اطلاعات تکمیلی فصل دوم سریال Arcane

پس از تمدید سریع سریال Arcane در نوامبر 2021، اطلاعات زیادی درباره این بازی منتشر نشد. این سریال روی دو خواهر به نام های وی جینکس می‌کند که خود را در مقابل درگیری بین ثروتمند و شهر فقیر فقیر آن زائون می‌بینند. این اولین استریم شد که در رده برنامه انیمیشن در آمی برنده شد و همچنین یکی از بهترین نمایش‌های سال مورد استقبال قرار گرفت.

بر اساس آخرین فصل دوم Arcane توسط Nicolo Laurent، بازیساز Riot Games، به می‌رسد که انتظار زیادی برای فصل بعدی، درباره داستان وجود دارد. لورن در مصاحبه‌ای با مجله Bilibilii، به پیشرفت این مجموعه انیمیشنی موفق پرداخت.

لوران درباره فصل دوم انیمیشن سریالی آرکین گفت:

برای بالا نگاه داشتن کیفیت خوب نسبت به فصل اول، نیاز به زمان داریم.

همچنین او اطلاعاتی تکمیل‌تر داد و ادامه داد:

من فقط قسمت سوم فصل 2 را قبل از پروازم به چین تماشا کردم. ما در حال پیشرفت در آن هستیم. هنوز آماده نیست. دو دلیل برای این وجود دارد. 1 شما کیفیت می‌خواهید و ما فقط نمی‌خواهم اجله و این کار زمان می‌برد و این دلیل خوبی است.

دلیلدوم این است که، صادقانه بگویم، ما نمی‌دانستیم که فصل 1 قرار است موفقیت‌آم. بنابراین ما فصل 2 را تا پس از انتشار آن شروع نکردیم. و بنابراین اگر می‌دانستم Arcane قرار است موفق شود، می‌توانم فصل 2 را زودتر شروع کنم.

در ادامه می‌توانید تصویری از شخصیت‌های سریال Arcane را ببینید:

جزئیات فصل 2 Arcane

از فصل دوم چه انتظاری می‌رود؟

فصل 1، محرمانه با یک رویارویی مهم و مبهم به پایان رسید که شامل جینکس، وی، کیتلین کیبوسیل است. در هرج و مرجی که سیلکو در آن مُرد. جینکس غم، درست زمانی که آنها به استقلال زائون رای می‌دادند، به سرختمان شگرة شورا. فینال درست قبل از فرود موشک به پایان رسید، و پس از بازگشت احتمالاً اصلی وادصل 2 Arcane.

این اقتباس، تنها به دلیل جلوه‌های بصری قابل و طرح جذاب یافتن آن، صداپیشگان صداپیشگان Arcane نیز با خود به عمق داستان افزودند. علاوه بر این بر Steinfeld، Purnell، Leung و Spisak، این شامل چندین بازیگر اصلی و کانون نیز می‌شود که با قسمت دوم کانون توجه قرار می‌گیرند.

گستردگی این مجموعه بسیار عجیب بود و می‌توانست داستان را نیز به خاربٌ کند. این برنامه زمان اولین نمایش خود، به عنوان نمایش نتفلیکس در عرض یک پس از نمایش خود، رکورد زد. با توجه به تحسین‌های مهم حرفه‌ای و مخاطبان عام، می‌فهمید و حتی می‌توانید پخش قسمت‌های جدید را داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا