اخبار روز سینما

اضافه وزن عجیب بهنام بانی در عکس جدیدش همه را شوکه کرد!/عکس

در ادامه می توانید عکس جدید بهنام بانی را مشاهده کنید.

اینستاگرام بهنام بانی با انتشار عکس جدیدی از وی به روز شد. اضافه وزن این خواننده هوادارانش را نگران کرده است. بهنام بانی، (زاده ۱۱ مهر 1366) خواننده پاپ ایرانی است که فعالیت هنری خود را از سال 1392 آغاز کرد.

بهنام بانی اضافه وزن به اوج خود رسید

اضافه وزن بهنام بانی به اوج خود رسید/ چهره باورنکردنی خواننده محبوب ایرانی + عکس

کاهش وزن فوری بهنام بانی

بهنام بانی به دلیل وزن بالایی که داشت مدت ها زیر نظر مربی ورزش کار می کرد. او با 4 ساعت ورزش در روز توانسته در مدت کوتاهی 15 کیلوگرم وزن کم کند، می گوید معتقد است یک خواننده بیشتر از بدن باید صدای خوب داشته باشد…

خواننده شدن بهنام بانی

بهنام بانی در 8 سالگی قرآن تلاوت کرد. او پدرش را که آکاردئون می نوازد دلیل گرایش خود به موسیقی می داند. او از کودکی به هنر علاقه زیادی داشت و موسیقی را نزد پدرش آغاز کرد. سپس در دوران نوجوانی موسیقی را نزد اساتید بزرگی چون محمد نوری به صورت حرفه ای فرا گرفت.

بهنام بانی در 19 سالگی در دوران دانشجویی با گروه موزیکال روژان که مهدی یغمایی نیز در آن حضور داشت آشنا شد و با آن همکاری کرد.

آهنگ های بهنام بانی

اولین آهنگ آقای بانی که او را به شهرت رساند، آهنگ «علاقه خاص » بود، اما در عین حال آهنگ «من یه دیونم» بیشتر مورد استقبال قرار گرفت. آهنگ عاشقم نیز جایگاه خود را در بازار موسیقی ایران تثبیت کرد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا