اخبار روز

اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد

سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی» در جلسه علنی بیست و یکم به تصویب رسید. اسفند در تاریخ 23/1402 به تصویب شورای اسلامی رسید اسفند 1402 مصوب شورای نگهبان جهت اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

رئیس جمهور اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش تسنیم، در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سید ابراهیم رئیسی «اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی» را در جلسه علنی 30 اسفند به تصویب رساند. اسفند در تاریخ 23/1402 به تصویب شورای اسلامی رسید اسفند 1402 مصوب شورای نگهبان جهت اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

طرح مذکور در راستای ایجاد سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وابسته به وزارت آموزش و پرورش به منظور ارتقای وضعیت نظام آموزشی کشور با محوریت ارتقای کمی و کیفی است. بهره مندی مدارس دولتی از مشارکت مردمی در آموزش و پرورش و ایجاد مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی و همچنین استفاده از ظرفیت های قوانین عالی و مستندسازی سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور راهبردهای کلان و راهکارهای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و همچنین سند نقشه جامع به صورت علمی طراحی و تهیه شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا