اخبار روز سینما

اسپورتکس ایران; نامی به وسعت ورزش کشور

به گزارش بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران با نام اسپورتکس ایران یکی یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی و تجاری ایران است که همه ساله با حضور شرکت ها، تولیدکنندگان، فروشندگان و ورزش دوستان از سراسر کشور برگزار می شود.

اولین دوره این نمایشگاه در سال ۱۳۷۹ با حضور شرکت های داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه از همان لحظه اول افزایش آگاهی عمومی در مورد اهمیت و فواید ورزش، ترویج فعالیت های ورزشی، تشویق به سبک زندگی سالم و فعال، ارتقای سطح فروش لوازم و تجهیزات ورزشی و ارتقای سطح بوده است . صنعت و تجارت ورزش در کشور

این نمایشگاه در سال های اخیر با رشد چشمگیری مواجه بوده است یکی این نمایشگاه به یکی از مهم ترین نمایشگاه های ورزشی در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است. در حال حاضر این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از 14000000 متر مربع برگزار می شود و بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی در آن حضور دارند.

نمایشگاه تجهیزات ورزشی و ورزشی تهران فرصتی ارزشمند برای تولیدکنندگان، واردکنندگان، فروشندگان و علاقمندان ورزشی است تا با آخرین نوآوری ها و دستاوردهای این صنعت آشنا شوند، محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و با مشتریان و شرکای تجاری خود ارتباط برقرار کنند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران از ساعت 8 الی 11 خرداد در ماه 1403 به همت شرکت میلاد نور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

شرکت نمایشگاهی میلاد نور سابقه ای طولانی در برگزاری نمایشگاه های ورزشی دارد و در برگزاری این رویداد نامی آشنا شده است.

عملکرد این شرکت در جلب رضایت عموم مردم از این رویداد. یکی یکی از نقاط قوت موفقیت این نمایشگاه در فصول اخیر است.

فوتبال روزانه اینستاگرام
اسپورتکس ایران; نامی به وسعت ورزش کشور

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا