اخبار روز سینما جهان

اسنوپ داگ: من اعتیادم را ترک خواهم کرد

این خواننده قدیمی در خبری اعلام کرده که قصد دارد اعتیاد را ترک کند

اسنوپ داگ این خواننده رپ آمریکایی اعلام کرد که تصمیم به ترک سیگار گرفته و درخواست کرده است که در این مدت به حریم خصوصی او احترام گذاشته شود.

اسنوپ داگ خواننده رپ آمریکاییپس از تک آهنگ انفرادی دکتر دره «پوشش عمیق»  با اولین آلبوم انفرادی دره به شهرت رسید. اسنوپ داگ که یکی از شناخته شده ترین نام های دنیای رپ به حساب می آید، جوایز معتبری مانند جایزه موسیقی آمریکا، جایزه امی و 17 نامزدی جایزه گرمی را از آن خود کرده است.

اسنوپ داگ: من اعتیادم را ترک خواهم کرد

کلوین بروداس پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان به مدت سه سال به دلیل مواد مخدر و شرارت با پلیس در مشکل بود و چندین بار به زندان افتاد.او در همین سال‌ها با دوست خود، وارن جی  برادر ناتنی دکتر دره، به خواندن رپ مشغول بود و از همین طریق هم با دکتر دره آشنا شد.

سرانجام، اولین آلبوم انفرادی اسنوپ داگ، داگی استایل، در صدر جدول بیلبورد 200 و آلبوم های برتر R&B/Hip-Hop قرار گرفت. این آلبوم در سال 1994 گواهی چهار برابر پلاتین دریافت کرد و در هفته اول 800000 نسخه فروخت. او آلبوم دوم خود را با نام  داداگ مادر ادامه داد.

اسنوپ داگ
اسنوپ داگ

اسنوپ داگ پس از سفر به جامائیکا در سال 2012 اعلام کرد که یک راستافاری است و نام خود را به “اسنوپ لاین” تغییر داد، اما در نهایت با انتشار آلبوم بوش در سال 2015، با نام “” شروع به کار در زمینه هیپ کرد. اسنوپ داگ”. هاپ و رپ برگشته اند.

در سال 2018، او اعلام کرد که “یک مسیحی دوباره متولد شده” است و اولین آلبوم انجیلی خود را با نام Bible of Law منتشر کرد. در 19 نوامبر 2018، اسنوپ در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود یک ستاره دریافت کرد. در سال 2022، او Death Row Records را از MNRK خرید و نوزدهمین آلبوم استودیویی خود BODR را منتشر کرد.

حالا این خواننده قدیمی در خبری اعلام کرده که قصد دارد اعتیاد را ترک کند و خواستار حفظ حریم خصوصی خود شده است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا