اخبار روز

اسرائیل دیگر نمی تواند آواز بخواند

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدای هر کشوری برای اعتلا و عزت آن کشور صحبت می کنند، گفت: امروز شاهد فلسطین مقتدر هستیم، اسرائیل دیگر نمی تواند گریه کند.

به گزارش فارس، سردار پاسدار حسین سلامی عصر امروز در دومین کنگره سراسری هشت هزار شهید استان همدان در تالار شاهد سلیمانی اظهار داشت: به ارواح پاک و تابناک همه شهدای والامقام اسلام، انقلاب اسلامی. اولیای الهی دفاع، مدافعان امنیت، حرم و سلامت این کشور. به تمامی امت اسلامی و شهدای خونین جبهه مقاومت سرافراز فلسطین در روزهای پایانی درود و تبریک می گوییم.

وی با درود بر روح 8 هزار شهید دلاور همدان گفت: رهبر معظم انقلاب توصیفی دلچسب و احساسی از شخصیت جامعه همدان، صفات والا و برجسته مردم این دیار و ستارگان درخشان داشتند. سپر افتخاری استان همدان

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هر جامعه قوی را بزرگان، شخصیت های والا و عناصر برجسته آن می شناسند و وصف می کنند، افزود: علمای بزرگ، اندیشمندان و حکیمان بزرگ، مجاهد فی سبیل الله، ادیب، بزرگواران، مجتهدان فقها، صلح طلب و شهید. هر کشوری از شخصیت و ماهیت آن جامعه صحبت می کند.

وی با بیان اینکه استان همدان به فضل الهی سرشار از افتخارات جاودانه است، گفت: شخصیت هایی که همدان به واسطه آنها معرفی می شود واقعاً درخشان هستند، از شهدا و پیشوایان روحانی شهید محراب آیت الله مدنی که روزگاری امام جمعه همدان بودند. شهید متفکر و فیلسوف برجسته آیت الله. مفتح که از شهدای وحدت ناحیه و دانشگاه از شهدای نام آور دوران دفاع مقدس هستند.

سلامی با اشاره به اینکه 8000 ستاره پر از درخشش و نور برای همیشه در آسمان عزت این کشور می درخشد، گفت: در موکب این شهدا نام های جاودانه ای را می بینیم، شهدایی چون سردار همدانی که تمام عمر خود را از جوانی سپری کرد. «تا لحظه ای که خدا را ملاقات کرد. میدان جهاد را ترک نکرد.

وی با بیان اینکه سردار حمدانی پیوسته لباس جهاد، لباس افتخار مسلمین را بر تن خود می پوشید، گفت: میدان جهاد وی به دفاع مقدس ختم نشد و این فرد وارسته و وارسته بدون توقف حرکت می کرد. صحنه ای که نیاز بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: در این زمینه سردار سرشناس سپاه پاسداران حاج قاسم از سردار حمدانی خواست برای دفاع از حرم به سوریه برود و گفت: البته او نبود. اولین بار بود که سردار حمدانی از خاک مسلمین و ناموس مسلمین دفاع کرد.

وی تصریح کرد: سردار حمدانی پس از جنگیدن در کنار سایر شهدا به لقای الهی پیوست و از سفره پربرکت الهی بهره مند شد.

سلامی با بیان اینکه شهدای بزرگ دیگری این خاک را پر کردند، گفت: سردار فرماندهی شجاع و خستگی ناپذیر بود که در همه جبهه ها حضور داشت و شهادت طلب بود.

وی در ادامه از شهید سعید قهاری سعید یاد کرد و وی را فرماندهی قوی، متفکر، شجاع با اراده ای مصمم و بانشاط و همیشه آماده جنگ توصیف کرد و گفت: این شهید عزیز سرانجام در کسوت جهاد در غرب کشور به شهادت رسید. تا از امنیت کشور شهید دفاع کند. انتخاب شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران، شهدا را مجموعه ای برگزیده خداوند دانست و گفت: شهید سلگی نیز جلال آرام، صبر، علم، ادب، عرفان و مملو از صفات برجسته مورد لطف رهبر بزرگوارشان بود. ” در سال های گذشته

وی با اشاره به ایثارگری شهدایی چون شهید احمدی روشن، شهید خوش لفاز و شهبازی گفت: باید از شهدای زنده این استان که متعلق به این استان هستند یاد کنم.سرداران بی نظیر حاج علی فضلی و سردار شادمانی که در انصارالحسین(ع) شهامت این عزیزان را در عملیات های مختلف دیده ام.

سلامی با بیان اینکه هرچه از سربلندی این مملکت بگوییم کم گفته ایم که همیشه انقلاب را همراهی کردند، گفت: 8 هزار شهید نسبت به جمعیت استان همدان رقم فوق العاده بالایی است و افتخارآفرین است. “

وی با بیان اینکه شهادت حقیقتی بزرگ و زنده است، زمان به عنوان قهرمان فراموشی نمی تواند غبار پیری را بر چهره خود بپاشد، گفت: شهید هرگز پیر نمی شود و در متن زمان حال است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه زمان حقایق و وقایع بزرگ تاریخ را پنهان کرده است، افزود: بسیاری از وقایع بزرگ تاریخ در گذر زمان فراموش شده و بسیاری از بزرگان با گذشت زمان از خاطرات و خاطرات محو شده اند. ناپدید شد.» تاریخ و زمان. اما شهادت این خاصیت را دارد که حیات جاوید و حیات پایدار را به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهدا زنده هستند، تاکید کرد: آنچه ما را از بحران نجات داد شهادت بود که رهبری فرمودند. این جنگ نمایشی از از دست دادن تمام قدرت های جهانی و امپراتوری های انسانی بود که در برابر یک کشور تازه استقلال یافته صف کشیده بودند.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه زمانی دشمنان از هر نظر اعم از سلاح و آتش بر ما برتری داشتند و همه قدرت های اقتصادی دنیا از وی حمایت می کردند، تاکید کرد: دشمن همه ابزار سیاسی دنیا و تمام بیان رسانه ها، اطلاعات، ماهواره ها را در اختیار داشت. . در اختیار آنها بود، همه چیز نابرابر بود و ما در سمت ضعیف قرار داشتیم، اما مقابل آنها موفق شدیم.

وی با بیان اینکه جنگ تنها با دل مردان با ایمان ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: وقتی مردانی قوی، با اعتماد به نفس، پایدار و با اراده وارد میدان شوند، هیچ سلاحی نمی تواند با آنها مقابله کند و این 44 سال است تجربه.» انواع دریافت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با شهادت پیروز شدیم گفت: به عنوان یک خدمتگزار و یک سرباز دست و پای همه خانواده های شهدا را می بوسم.

وی با اشاره به اینکه شهادت فوز عظیم و شهدا مظهر قدرت ایران بودند، تاکید کرد: قدرت ایران بر شهادت است. این به این معنا نیست که ما اسلحه نداریم، ما مدرن ترین سلاح ها را داریم، بلکه آن چیزی است که برای ما به ارمغان می آورد، پیروزی شهادت، ایمان می خواهد. علویان، حسینی و عاشورایی هستند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در راه عاشورا موفق می شویم، گفت: سپهبد معروف ما می گفت ما امت امام حسین هستیم، ما ملت شهادت هستیم، امام حسین مظهر شهادت و عصاره شهادت است. و نامش، راهش، خون هایی که در کنارش ریخته شده، مال ماست. برنده می شود

وی گفت: جوانان این دیار با نیروی ایمان از میدان های مین، سیم خاردار، خطوط پی در پی، اروند، کوه و… در باران آتش گذر کرده و پیروز شده اند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا