اخبار ورزشی

تراکتور بهتر از آبی پوشان کار کرده است!/تلاش برای بازگرداندن قائدی به استقلال!

فعلا استقلال در فصل نقل و انتقالات رقابت را به پرسپولیس و سپاهان واگذار کرده و حتی می توان گفت تراکتور بهتر از آبی پوشان کار کرده است اما کم کم شاهد انجام کارهای بزرگ توسط مدیرعامل جدید استقلال هستیم.

سه شنبه شب قرار داد محمدحسین مرادمند تمدید شد و به نظر می‌رسد آنها می‌خواهند آخرین شانس خود را برای حفظ مهدی قایدی امتحان کنند. روند مذاکره با باشگاه الاهلی برای اینکه مهدی قایدی یک فصل دیگر در جمع آبی‌پوشان باقی بماند آغاز شده و به نظر می‌رسد استقلالی‌ها برای حفظ این ملی‌پوش و جلب رضایت جواد نکونام حسابی حاضر به شل کردن سر کیسه شده‌اند.

برخی گزارشات حکایت از آن دارد که استقلال حاضر است برای نگه داشتن قایدی در ایران مبلغی حدود ۷۰ میلیارد تومان یعنی یک میلیون و چهارصد هزار دلار به باشگاه اماراتی بپردازد. البته کاملاً بارز است که استقلالی‌ها نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند تا قایدی را با مبلغ کمتری نگه دارند و اماراتی‌ها را راضی کنند در مورد او تخفیف بدهند.

جدا از رقمی که باشگاه الاهلی می‌گیرد، حتماً خود مهدی هم دستمزد قابل ملاحظه‌ای جهت ماندن در استقلال (البته اگر بخواهد این فصل در ایران بازی کند) دریافت خواهد کرد. البته خود قایدی در کنار علاقه به استقلال، از اینکه دوباره شاگرد فرهاد مجیدی شود رضایت دارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا