اخبار روز سینما

قطعه جدید محسن چاوشی در سریال رهایم کن باز هم غوغا به پا کرد

محسن چاوشی خواننده مشهور و قدیمی کشورمان امروز با انتشار آهنگ جدید خود در سریال رهایم کن مورد توجه مردم قرار گرفت.

در قسمت شانزدهم از سریال رهایم کن که امروز به تاریخ ۱۲ خردادماه منتشر شده است این خواننده مورد توجه اکثر افراد قرار گرفت و این آهنگ را بازنشر شد.

به گزارش پی ام آپ، محسن چاوشی چند روز قبل، پیش نمایشی کوتاه از آهنگ من باید می رفتم را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و این ویدیو طی یک روز گذشته بیش از 2 میلیون بار در صفحه شخصی این خواننده بازدید شده است.

رهایم کن

چاوشی امروز همزمان با انتشار قسمت شانزدهم سریال «رهایم کن» ویدیوی کامل این قطعه را منتشر کرد و از ساعت 8 صبح تا امشب 1 میلیون و 400 هزار بار بازدید شده است. این ویدیو علاوه بر صفحه چاوشی در صفحات مختلف با استقبال خوبی روبرو شده است.

در سریال «رهابم کن» مثلث عشقی حاتم و هاتف به هم خورده و مارال به عنوان ضلع سوم این مثلث با کشف اطلاعات جدیدی از این دو خواهر و برادر وارد مرحله جدیدی از تصمیم گیری شده است.

به همین دلیل انتشار این قطعه با صدای محسن چاوشی به همراه ویدئویی از نقشه های معقول چند قسمت اخیر، وزن احساسی زیادی به این قسمت بخشیده است.

اما استقبال از آن فقط برای مخاطبان سریال نیست. به عنوان اثری مستقل با صدای محسن چاوشی علاوه بر مخاطبان سریال، سایر طرفداران این خواننده را نیز درگیر خود کرده است.

محسن چاوشی پیش از این ترانه «رهایم کن» را برای این سریال ساخته بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا