اخبار روز سینما

عکس خانوادگی شادمهر عقیلی در کنار همسر و دخترش با استایل خاصشان!

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ،  ملیسا همسر شادمهر عقیلی کیست؟ شادمهر عقیلی در 39 سالگی با دختری فیلیپینی به نام ملیسا میسا ازدواج کرد که حاصل آن دختری به نام ملینا بود.

ملیسا در دانشگاه سن دیه گو طراحی صحنه خوانده و گفته می شود که در زمینه طراحی مرواریدهای فیلیپین کار می کند. او ابتدا در یکی از ویدئوهای شادمهر به عنوان رقصنده ظاهر شد و پس از مدتی همسر او شد.

ملیسا میسا قبل از تولد دخترش در اینستاگرام چندان فعال نبود. او پس از تولد ملینا صفحه شخصی خود را باز کرد و عکس ها و فیلم های خود و خانواده اش را به اشتراک گذاشت. خانم ملیسا میسا در حال حاضر 122 هزار فالوور دارد و می توان گفت اکثر فالوورهایش به لطف شادمهر عقیلی او را دنبال می کنند.

عکس خانوادگی شادمهر عقیلی در کنار همسر و دخترش با استایل خاصشان!

بیوگرافی شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی (متولد 7) بهمن 1351،در  تهران ، خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده، ترانه سرا و بازیگر ایرانی است که کار خود را در ایران با انتشار آلبوم های مختلف آغاز کرد و به شهرت رسید. پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به آمریکا مهاجرت کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا