اخبار روز سینما

استایل متفاوت مجری موتور سیکلت

به نقل از شمانیوز


قدسیه صالحی او یکی از مجریان مشهور تلویزیون است که متولد دهه 1970 است. قدسیه صالحی وی برنامه های متعددی را در تلویزیون اجرا کرده است که از مهمترین آنها می توان به برنامه دو طرفه در سال 1394 و سلام تهران در سال 1400 اشاره کرد. در این تصویر این گوینده زن با موتور سیکلت دیده می شود.

اجرای برنامه دو طرفه

خانم قدسیه صالحی اولین بازی حرفه ای خود را در سال 1394 با یک نمایش دو طرفه در سال 1394 تجربه کرد، نمایشی که به تهیه کنندگی سعید عباسی و جواد بیک محمدی در کنار محمد خاکساری، زهرا رضائیان، اشکان تفنگسازان و آرش رضوانی اجرا شد.

برنامه «دوطرفه» با موضوع سبک زندگی و تربیت دینی در خانواده به بررسی مسائل مربوط به آن روز با حضور کارشناسان می پردازد.

اجرای برنامه سلام تهران

در سال 1400 قدسیه صالحی اجرای برنامه سلام تهران را برعهده دارد، برنامه ای که به مسائل اجتماعی و سیاسی کشورمان می پردازد، این برنامه صبحگاهی با حضور کارشناسانی چون شروین طاهری و محمدمهدی رحیمی در بخش تهران به همراه اجتماعی -تمرکز – محور سیاسی، مهدی واعظی و حافظ کاظم زاده در بخش هواداران (میز ورزش)، امیر جاوید و امیر عباس صباغ در بخش روزانه (میز فرهنگ و هنر) بهره مند شده اند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا