اخبار روز سینما

استایل شیک شبنم قلی خانی ; ظاهر بالیودی خانم بازیگر

عکس‌هایی از استایل شیک شبنم قلی خانی منتشر شده است. این بازیگر بیحاشیه یکی از خوشتیپ‌ترین بازیگران زن ایرانی به شماره می‌رود.

شبنم قلیخانی در 19 آبان 1356 در تهران زاده شد. او در سال 1376 با بازی در تئاتر شهر تهران آغا ز کرد. او مورد توجه شهریار بحرانی قرار گرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی شهر یار بحرانی درخشید.

او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفا کرد. او در اولین مجموعه تلویزیونی خود به نام اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امی نی به ایفای نقش پرداخت.

استایل شیک شبنم قلی خانی بازیگر توانمند و بیحاشیه ایرانی در فضای مجازی طرفدار اران خیلی پیدا کرده است. این استایل شیک و جذاب را ببینید.

بیشتر بخوانید:

استایل شیک شبنم قلی خانی

ظاهر بالیودی خانم بازیگر

استایل متفاوت شبنم قلی خانی
استایل شبنم قلی خانی
استایل شبنم قلی خانی

شبنم قلیخانی در مجموعه تلویزیونی سالهای برف و بنفشه که از کانالهای اروپ ا، آمریکا و آسیا پخش شد، ایفای نقش کرد. او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشته دانشگاه قبول شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید.

شروع به تحصیل می کند و هماکنون فارغ التحصیل شده است. او از سال 2004 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بود و به آموزش بازیگری تئاتر می‌پرداخت.

بیشتر بخوانید:

وی هم‌چنین بازیگری به کودکان را در یک مؤسسه فرهنگی تدریس می‌کند. او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال 2000 از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت کرد.

او به دلیل کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئا تر از ابتدایی سال 1392 به استرالیا نقل مکان کرد اما هماکنون به ایران بازگشته است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا