اخبار روز سینما

استایل شیک دانیال حکیمی در کنای همسر زیبای خود + عکس

اینستاگرام دانیال حکیمی با انتشار عکسی در کنار همسرش بروز شد. استایل شیک بازیگر معروف و همسرش مورد توجه قرار گرفته است. دانیال حکیمی در سال ۱۳۷۲ در سن ۲۹ سالگی با همسر زیبای خود زیبا هاشم زاده ازدواج کرد. ثمره این زندگی دختری به نام دیانا متولد 1373 و پسری به نام دانا متولد ۷۸ است که اکنون دو فرزند وی به فعالیت هنری پدر خود ادامه می دهند و تجربیات بازیگری را نیز دارند.

استایل شیک دانیال حکیمی و همسرش.

استایل شیک دانیال حکیمی و همسرش/ زیبایی همسر این بازیگر! + عکس

سن دانیال حکیمی

دانیال حکیمی در سی و یکم  فروردین 1342 بازیگران تئاتر و سینما. او دیپلم اقتصاد دارد، در جوانی مدتی در کونگ فو کار می کرد، سپس وارد یک برنامه رادیویی شد و اکنون خانواده اش وقف رشته هنری شده اند.

دانیال حکیمی اهل کجاست؟

دانیال حکیمی در روستای میعان شهر شاهرود استان سمنان به دنیا آمد و فعالیت کونگ فوی خود را از نوجوانی آغاز کرد. سپس دوره های بازیگری را زیر نظر  حمید سمندریان گذراند و در سال 1360 در 18 سالگی با نمایش ملکوت روی صحنه تئاتر ظاهر شد.

کلاس بازیگری دانیال حکیمی

در سال 1363 از مدرسه عالی بازیگری فارغ التحصیل شد و سپس اولین تجربه جدی خود را با برنامه رادیویی «فیزیکدان» به کارگردانی حمید سمندریان تجربه کرد. وی علاوه بر بازیگری در رادیو، نویسندگی و تنظیم برخی برنامه ها را نیز بر عهده داشت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا