اخبار روز سینما

استایل تابستانی همسر بابک جهانبخش غوغا کرد! /عکس

همسر بابک جهانبخش در سفر با استایل تابستانیش ظاهر شد.

بابک جهانبخش خواننده مشهور ایرانی است. بابک جهانبخش در آلمان به دنیا آمد. بابک جهانبخش تاکنون دو بار ازدواج کرده است. بابک جهانبخش از ازدواج اولش یک پسر دارد. همسر دوم بابک جهانبخش او همچنین از ازدواج اولش یک دختر دارد.

بیوگرافی همسر بابک جهانبخش

پریا پرتوی فرد وبلاگ نویس 36 ساله ایرانی که پس از ازدواج با بابک جهانبخش خواننده محبوب ایرانی به شهرت رسید، در جدیدترین پست اینستاگرام خود عکس های رنگارنگ تابستانی را به اشتراک گذاشت.

پرتویفرد که سال هاست به طراحی لباس می پردازد و بنیانگذار برند «بانفش» است، یکی از خوش پوش ترین شخصیت هایی است که اغلب با استایل های رنگارنگ و جذاب مواجه می شویم.

آخرین عکس های او که در یکی از شهرهای شمالی ایران گرفته شده است، او را با پیراهنی سفید و دامن بلند چین دار سبز نشان می دهد. او یک جلیقه بنفش طرحدار روی بلوز سفید خود پوشید و استایلی چشمگیر خلق کرد.

شال بنفش و کفش ورزشی سفید پریا استایل او را تکمیل کرد. یک کیف کوچک خاکستری و عینک آفتابی اکسسوری های سبک او بودند. البته نباید از دستبند دست چپ پریا غافل شد.

استایل تابستانی همسر بابک جهانبخش غوغا کرد! /عکس


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا