اخبار ورزشی

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال در هفته اول لیگ ملت‌ها اعلام شد

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از هفتم فروردین ماه در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد و رقابت های تیم ملی برای حضور در فهرست 14 نفره ایران برای حضور در لیگ ملت های والیبال. بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در جریان تمرین آخرین روزهای تمرین در تهران از حذف سه بازیکن از فهرست بازیکنان ایران در هفته اول لیگ ملت های ژاپن خبر داد.

بدین ترتیب  ۱۵ بازیکن به نام‌های سیدمحمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خان‌زاده، شهروز همایون‌فرمنش، محمد جواد معنوی‌نژاد و میثم صالحی تمرینات خود را از دوشنبه، هشتم خردادماه زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار خواهند کرد.

بر اساس اعلام کادرفنی تیم ملی والیبال کشورمان، بازیکنانی که در هفته اول در لیست اعزامی تیم ملی قرار نگرفته اند، در هفته های دوم، سوم و آخر این فرصت را خواهند داشت تا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند. تمرینات خود را از شنبه ادامه خواهند داد.

لازم به ذکر است تمرینات تیم ملی تا روز چهارشنبه، دهم خردادماه زیر نظر کادر فنی متشکل از اکبر محمدی (سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست (مربیان)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، پاول متئوس (مربی تمرین‌دهنده)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، عبدالرضا علیزاده، کامبیز یعقوبی و عیسی سنگدوینی (مربیان حاضر در اردو)، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری (آنالیزور)، نیما ده‌پناه (فیزیوتراپ)، رضا قلی‌پور (پزشک) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور ادامه دارد.

به گزارش پی ام آپ، کاروان تیم ملی والیبال ایران روز پنجشنبه تهران را به مقصد ناگویا ترک می کند تا خود را برای حضور در هفته اول لیگ ملت های والیبال آماده کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا