اخبار روز

اساسنامه جدید صرافان تصویب شد


به گزارش پی ام آپ، جلسه مجمع عمومی فوق العاده جامعه صرافان با دستور جلسه «تصویب اساسنامه جدید» و سایر موارد در اختیار مجمع با محوریت «افزایش نقش پول» برگزار شد. جامعه صرافان» با حضور تعداد زیادی از صرافان.

در این جلسه با توجه به دعوتنامه منتشر شده در روزنامه کثیرالانتشار 1 شهریور امسال با موضوع «تصویب اساسنامه جدید» و سایر مواردی که بر عهده مجمع عمومی فوق العاده است انجام شد.

در اساسنامه جدید با اصلاحات لازم عنوان انجمن صرافان ایران به «جامعه صرافان» تغییر یافت و همچنین دامنه فعالیت صرافان در اساسنامه قدیم به 15 در اساسنامه جدید تغییر یافت. تا بتوانیم نقش و همکاری جامعه فارکس با بانک مرکزی را افزایش دهیم.

با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و تصویب اساسنامه جدید که با محوریت بانک مرکزی حمایت از مبادلات قانونی و ضمن افزایش تعاملات سازنده جامعه فارکس با بانک مرکزی برگزار شد، روند برگزاری سایر مجامع جامعه فارکس در ایران انجام شد. تسهیل و نقش سازنده این تجارت در بازار ارز کشور تقویت شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا