اخبار روز سینما

از بازیگران جدید سریال سلمان فارسی رونمایی شد

از بازیگران جدید سریال سلمان فارسی پس از دیدار رئیس سازمان صدا و سیمای ایران (سازمان صداوسیما)، «جبلی» و «محسن برمهانی» رونمایی شد.

روز گذشته، رئیس سازمان صدا و سیمای ایران (سازمان صداوسیما) به همراه «محسن برمهانی»، معاون سازمان صداوسیما، از پشت صحنه سریال تاریخی سلمان فارسی بازدید و با اعضای این مجموعه دیدار کردند. همچنین «مهدی نقویان»، رئیس سیمافیلم و چند مدیر دیگر از ستاد معاونت سازمان صداوسیما در این بازدید حاضر بودند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازیگران جدید سریال سلمان فارسی مشخص شدند

در ابتدا، «جبلی» همراه با «داود میرباقری» (کارگردان)، «برمهانی» (معاون سازمان صداوسیما) و «حسین طاهری» (تهیه‌کننده) و گروه همراه، سکانس‌هایی از این پروژه را تماشا کردند و بخشی از سریال در حضور او ضبط شد. سپس «میرباقری» و «طاهری»، رئیس سازمان صداوسیما را در جریان روند تولید سریال قرار دادند و توضیحاتی درباره محل فیلمبرداری آتشکده ماربین ارائه کردند.

همچنین، مجموعه بازیگرانی از جمله «انوش معظمی»، «امیررضا دلاوری»، «فرخ نعمتی» و «حسام منظور»، همگی در محل فیلمبرداری آتشکده ماربین حضور داشتند و در برابر دوربین قرار گرفتند. سکانسی که در حضور «جبلی» ضبط شد، مربوط به بازی «انوش معظمی» و حضور هنرمندان دیگری بود که در کنار او قرار داشتند.

بازیگران جدید سریال سلمان فارسی
بازیگران جدید سریال سلمان فارسی

«جبلی» در حاشیه این بازدید از پشت صحنه، گفت:

ما در سازمان صداوسیما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نیازهای این پروژه بزرگ و تاریخی را برآورده کنیم. خوشبختانه، مراحل تولید، از تهیه و تأمین زیرساخت‌ها و ساخت و سازها تا مراحل مختلف تولید، طبق برنامه پیش می‌رود.

وی افزود:

امسال یکی از سخت‌ترین سال‌های تولید سریال در طول هفت سال گذشته بوده است که تولید این سریال آغاز شده است. می‌توانم بگویم که امسال یک سال سرنوشت‌ساز خواهد بود، بنابراین وظیفه ما در سازمان صداوسیما این است که از همه ظرفیت‌ها و اختیاراتمان استفاده کنیم تا سریال سلمان فارسی با کیفیت بالا و با توجه به استانداردهای بین‌المللی تولید شود.

در طول فرآیند تولید، سازمان صداوسیما همکاری نزدیکی با تیم تولید داشته و تمام تلاش خود را برای ارائه یک سریال با کیفیت و موفق انجام داده است. با پایان بازدید از پشت صحنه، «جبلی» ابراز امیدواری کرد که سریال سلمان فارسی با استقبال مخاطبان روبرو شود و توانایی سازمان صداوسیما در تولید سریال‌های بزرگ و با کیفیت را نشان دهد.

سلمان فارسی داستان زندگی «سلمان مهاجر»، یکی از اصحاب رسول اسلام (ص) و مردی که در تاریخ اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد را به تصویر می‌کشد. این سریال با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و با همکاری بازیگران و تیم فنی حرفه‌ای تولید می‌شود و منتظریم با پخش آن، تجربه‌ای بی‌نظیر از تاریخ و فرهنگ ایران را به مخاطبان ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جدید «داوود میرباقری» چیست؟ آیا می‌تواند سریال موفقی را تولید کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا