اخبار روز سینما

ارژنگ امیرفضلی مهران مدیری را مسخره می کند







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، نصرالله رادش هفته گذشته در برنامه ستاره باز گفت که حداقل 40 درصد موفقیت «ساعت خوش» مدیون ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داود اسدی بوده است. امیر فضلی در پاسخ به او در صفحه اینستاگرامش گفت: عزیزم، تو مهربانی اما مهران مدیری می گوید همه اینها تقصیر من بود. آنها هم می گویند تقصیر او بوده است. اگر غمگین نباشد، از عظمتش کم نکند، غمگین می شود.

فیلم نیوز نوشت: در پی انتشار نظر امیرفضلی، فیلم کوتاهی از صحبت های مهران مدیری از روز دوشنبه ۴ فروردین در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان می دهد خود کارگردان بخش مهمی از موفقیت سریالش را مدیون خلاقیت و ایده های خوب اوست. نویسندگان آثار او این ویدیو قدمتی چند ساله دارد، اما باید از نویسندگان آثار آن قدردانی کرد.

مهران مدیری درباره دلایل موفقیت «ساعت خوش» گفت: در آن زمان ارژنگ امیرفضلی، داوود اسدی و حتی سعید آقاخانی نویسندگان اصلی ما بودند و تفکرشان خیلی جلوتر از زمان خود بود ببین، می‌توانم بگویم هیچ‌کدام از اینها کار من نیست.»

وی همچنین درباره اهمیت حضور پیمان و مهراب قاسم خانی در پروژه های موفقی که تولید کرده است، توضیح داد: «شب های برره»، «مرد هزار چهره»، «مرد دو هزار چهره»، «پاورچین» و خلاصه همه. کارهایی که در این مدت خیلی ماندگار بودند، من خیلی مدیون پیمان و مهراب قاسم خانی هستم. این حقیقتی است که هیچکس بهتر از من نمی داند.»

وی ادامه داد: درست است که درباره ایده‌های مختلفی صحبت کرده‌ایم، اما منشأ این ایده‌های اولیه و عجیب و غریب و همچنین تمام اصطلاحات باقی‌مانده به پیمان و مهراب برمی‌گردد راهی که آنها انجام دادند. شاید در دکوپاژ و بازیگری و ضبط و تولید بسیار موثر بوده باشم، اما ایده اصلی ساختن یک شهر خیالی به نام بره یا جذابیت بخش های اداری پاورچین و… همگی ایده و ایده پیمان است. مهراب، و هیچ کس نمی تواند آنها را انکار کند.

کارگردانی درباره موفقیت «قهوه تلخ» نیز توضیح داد: «قهوه تلخ» تا حد زیادی مدیون متن های درجه یک خشایار الوند و امیرمهدی جوله است. برای 30-40 بازیگر، قصه گفتن و نوشتن متن به این خوبی سخت بود. “من همیشه به نویسندگانم تکیه کرده ام و اینطور نیست که آنها به من نیاز داشته باشند.”

این کارگردان همچنین درباره اینکه چرا همکاری با پیمان و مهراب قاسم خانی از یک نقطه متوقف شد، گفت: یک جایی پیمان احساس می کرد که می خواهد فیلم بسازد و کار کند و تصمیم او برای من کاملا محترمانه بود.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا