اخبار روز

ارز به کانال 40 میلیون تومبا بازگشت.


به گزارش مانیبان، رصد بازار سکه و طلا بر اساس آخرین معاملات تا زمان انتشار این گزارش نشان می دهد که بازار همچنان در مسیر نزولی قرار دارد. همچنین بازار جهانی نیز امروز (یکشنبه) تعطیل بود و تاثیر چندانی بر بازار داخلی نداشت.

بر اساس آخرین معاملات بازار، ارز طرح جدید به کانال 40 میلیون تومان بازگشته و در حال حاضر با قیمت 40 میلیون و 600 هزار تومان معامله می شود.

به این ترتیب قیمت ارز در این دور از هفته جاری (دیروز و امروز) نسبت به هفته گذشته 1 میلیون و 500 هزار تومان کاهش داشته است. چرا که در آخرین معاملات پایانی هفته گذشته، ارز 42 میلیون و 150 هزار تومان قیمت گذاری شد.

سکه طرح قدیم نیز امروز با یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به هفته گذشته ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

نیم سکه و ربع سکه نیز نسبت به هفته گذشته 900 هزار تومان (نیم سکه) و 400 هزار تومان (ربع سکه) کاهش قیمت داشته است. در بازار کنونی نیم سکه 23 میلیون و 900 هزار تومان و ربع سکه 14 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.

سکه یک گرمی بانک مرکزی هفت میلیون تومان رد و بدل شد.

با توجه به آرامش در بازارهای جهانی، روند قیمت طلا نیز کاهشی است. هر مثقال طلای آب شده امروز در بازار معادل 14 میلیون و 760 هزار تومان بود که نسبت به هفته گذشته 560 هزار تومان کاهش داشته است.

هر گرم طلای 18 عیار نیز در آخر هفته گذشته 132 هزار تومان ارزان تر از هر گرم طلا سه میلیون و 407 هزار تومان قیمت گذاری شد.

لازم به ذکر است مرجع قیمت های فوق اتحادیه طلا و جواهر تهران می باشد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا