اخبار روز سینما

دختر کوچولوی مهران غفوریان با پدرش در یک قاب!/وابستگی پدر و دختر در ورزشگاه هم تمومی نداره!/عکس

مهران غفوریان به تازگی عکسی از خودش و دخترش منتشر کرده است.

مهران غفوریان به شدت به دخترش وابسته است و در بیشتر محافل عمومی با اوست. مهران غفوریان را با بازی در سریال های زیر آسمان شهر و نقش بهروز خالی بند می شناسند. مهران غفوریان سالهاست که ازدواج کرده و یک دختر به نام هانا دارد. شاید جالب باشد بدانید که مهران غفوریان با سید علی مومنی مداح معروف باجناق است. در ادامه تصویر مهران غفوریان و دخترش را مشاهده می کنید:

مهران غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و رادیو ایرانی است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد. هنر در خانواده مهران غفوریان ریشه در پدرشان که خوشنویس بود داشت و در کنار این هنرها به نقاشی و آواز هم می پرداختند.مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که 5 سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

اولین حضور مهران غفوریان در بازیگری

او بازیگری را با سریال طنز جنگ 39 به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد. و خیلی زود وارد عرصه کارگردانی تلویزیون شد.

شهرت

او را بیشتر با سریال های «نوروز ۷۵» و «گلهای ۷۶» می شناسند، اما شهرت واقعی او از سال ۱۳۸۰ با «زیر آسمان شهر» در نقش بهروز خالی بند آغاز شد.

در این سریال که در سه سری و جمعا ۲۴۲ قسمت پخش شد و علاوه بر بازیگری، کارگردانی آنرا نیز برعهد داشت.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا