اخبار روز سینما

ارائه بازی سحر گلدوست در سریال آیدا پهننده بازیگر «قهرمان» به «آخر شب» آمد.

سحر گلدوست که اولین بار با بازی فرخنده در فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی به مردم معرفی شد، در کنار امیر جدیدی بازی کرد و به شهرت رسید، حالا در سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پهننده. . ، ایفاگار یکی یکی از نقش های اصلی است. در پایان قسمت اول و در قسمت «آنچه خواهید دید» برای اولین بار از بازی این بازیگر فاش شد.

به گزارش بازتاب آنلاین، قسمت اول «در فرح شب» به کارگردانی آیدا پهننده با محوریت پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین می پردازد و در قسمت آنچه خواهید دید، بازیگران جدید سحر گلدوست معرفی می شوند. یکی مال آن هاست.

سحر گلدوست در کنار امیر جدیدی در نمایی از فیلم قهرمان

سحر گلدوست از جمله بازیگرانی است که اصغر فرهادی با بازی در نقش فرخنده در فیلم «کاهرمان» استعداد او را کشف کرد و به موفقیت های بزرگی دست یافت. او قبل از بازی در «هرومان» بازیگر صحنه بود اما تجربه بازی در فیلم را نداشت.

فرخنده دختری تنها شیرازی بود که نامزدش رحیم به دلیل بدهی هنگفت زندانی طولانی را تحمل کرد. پس از یافتن کیسه‌ای پر از سکه‌های طلا، قصد دارد آن‌ها را نزد رحیم ببرد تا بدهی‌هایش را بپردازد و آزاد شود تا بتوانند با هم زندگی کنند. اقدامی که با مخالفت رحیم روبرو شد و سرانجام پای او را به ماجرای عجیبی باز کرد.

سحر گلدوست به کارگردانی اصغر فرهادی توانست در «قهرمان» تصویر یک دختر تنها شیرازی را به خوبی به نمایش بگذارد و با اجرای خود تماشاگران را تا پایان نگه دارد.

سحر گلدوست بازیگری که با این فیلم حضور داشت
سحر گلدوست در نمایی از سریال «در انتهای شب»

در آخرین شات از قسمت آنچه در پایان قسمت اول سریال «در انتهای شب» خواهید دید، تصویری از پشت او را می بینیم. او در آخرین لحظه برمی گردد و چهره اش در معرض دید عموم قرار می گیرد.

باید دید در این سریال چه نقشی را ایفا می کند و پایان همکاری اش با آیدا پهننده چه خواهد بود.

«در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پهننده جمعه‌ها روی پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا