اخبار روز سینما

ارسال آثار به مرحله نهایی جشنواره ملی موسیقی جوانان تمدید شد/جزئیات

با توجه به درخواست ها و تماس های متعدد پذیرفته شدگان این رویداد مهم موسیقایی در مرحله اول و به منظور ایجاد امکان حضور حداکثری شرکت‌کنندگان، زمان ارسال آثار به مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان تا پایان روز جمعه ۱۹ خرداد تمدید شد.

پیش از این دبیرخانه جشنواره پس از کار هیئت داوران تخصصی مرحله مقدماتی و بررسی 1792 اثر ارائه شده در دو بخش موسیقی دستگاهی و موسیقی کلاسیک، اسامی 273 نفر را برای مرحله نهایی اعلام کرده بود.

همچنین در این دوره 1076 خواننده و نوازنده در بخش موسیقی دستگاهی و 277 نوازنده در بخش موسیقی کلاسیک شرکت کردند که جشنواره موسیقی جوانان و انجمن موسیقی ایران را مشاهده می کنید.

راه یافتگان به مرحله نهایی باید آثار خود را بر اساس رپرتوارهای تعیین شده در فراخوان اصلی تا اختتامیه روز جمعه 28 خرداد ماه سال جاری بارگذاری کنند.

اسامی برگزیدگان بخش های موسیقی نواحی، آهنگسازی، پیانو ایرانی و ویولن ایرانی همزمان با سایر بخش ها در اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوانان اعلام می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا