اخبار روز سینما

“ادریس البا” چهره محبوب اینترنتی شد!/ او مورد حمله نژادپرستان قرار گرفت!

به گزارش سرخ نیوز، در شرایطی که ادریس البا به عنوان جانشین بعدی جیمز باند یا ۰۰۷ مطرح شده بود، اظهارنظرهای اخیر او، باعث شده است که انتظارات طرفدارانش به چالش کشیده شود. هم‌بازی دواین جانسون در فیلم “هابز و شاو”، به دلیل واکنش‌های نژادپرستانه‌ای که در مورد نقش ۰۰۷ با او روبرو شده، اکنون بسیار ناراحت و غمگین است.

آخرین حضور البا در پادکست “SmartLess”، در آن او در مورد بازی خود به عنوان کارآگاه مخفی بریتانیایی صحبت کرد و اظهار داشت:

واقعیت این است که من برای مدت زمانی طولانی در این باره واقعا مورد تعریف و تحسین قرار گرفتم. حس می کردم که «چه فوق العاده است!» به خاطر جیمز باند.. همه ما بازیگر هستیم و این نقش را درک می کنیم. این یکی از آن نقش های موردعلاقه ام بود.

از آنجایی که ایفای این نقش برای همه جذاب و فوق العاده است، بهلب نیز از فرصت او به ایفای این نقش افتخار می کرد.

چرا ادریس البا را در نقش جیمز باند نمی بینیم؟

بازی در نقش جیمز باند، باعث می‌شود که بازیگر این نقش به اوج قله موفقیت برسد و فرصت را برای همان موفقیت از دست ندهد. اما به نظر می‌رسد که ادریس البا اکنون سرخورده و از نقش ۰۰۷ خارج شده است. خود او متوجه این واقعیت است که افراد زیادی در سراسر جهان منتظر بودند تا او را در نقش جیمز باند بعدی ببینند.

به همین دلیل، نباید این را نادیده گرفت که برخی افراد از حضور او در این نقش راضی نبودند و در نتیجه کل رویه تغییر کرد. البا در این باره گفت: “آنهایی که از ایده حضور من در این نقش راضی نبودند، همه چیز را به طرز چندش آور و منزجر کننده ای پیش بردند، زیرا بحث نژادی مطرح شد.” حالا مشخص شده که ادریس البا دیگر گزینه ایفای نقش جیمز باند بعدی نیست.

چرا ادریس البا را در نقش جیمز باند نمی بینیم؟

واکنش طرفداران جیمز باند در رابطه با نژادپرستی در سینما

یکی از هواداران در این باره نوشت:

نژادپرستان اگر می توانستند دوباره لوتر را انتخاب می کردند. هیچ اهمیتی به این افراد کوچک ندهید. این مرد یک ۰۰۷ فوق العاده خواهد بود. دنیا جای خالی اش را حس خواهد کرد.

کاربر دیگری نوشت: تصور کنید سناریو تغییر کرده باشد. و در کامنت دیگری می خوانیم:

نژادپرستان اگر می توانستند آنها دوباره لوتر را انتخاب خواهند کرد. به این آدم های کوچولو توجه نکن این مرد یک 007 عالی خواهد ساخت. دنیا جای خالی او را احساس خواهد کرد.

با کناره گیری دنیل کریگ از نقش جیمز باند از هالیوود و خطر خوردن نام ادریس در بین بازیگران این فیلم، آینده قسمت های بعدی مامور مخفی بریتانیا به خطر می افتد. باید منتظر ماند و دید که در ادامه چه کسی نقش جیمز باند را بازی خواهد کرد و دید که آیا او می تواند این نقش را بازی کند یا خیر.

برگرفته از سایت سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا