اخبار روز سینما

شیطنت جذاب فریبا نادری رسانه ای شد!/عکس جذاب فریبا همه را محو خودش کرد!/عکس

 در زیر عکسی عجیب از فریبا نادری را مشاهده می کنید.

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون است. فریبا نادری 39 ساله است. خانم فریبا نادری علاوه بر بازیگری، رستوران دار است. فریبا نادری همسر مرحوم مسعود رسام بود. در زیر عکسی عجیب از فریبا نادری را مشاهده می کنید.

شیطنت جذاب فریبا نادری رسانه ای شد!/عکس جذاب فریبا همه را محو خودش کرد!/عکس

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلات خود را تا فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی گرافیک ادامه داد و برای رسیدن به اهداف بازار کار زودتر به بازاریابی روی آورد و کم کم به عنوان مدیر بازرگانی در یک شرکت بزرگ مشغول به کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کوچک به دنیا آمد و یک خواهر و برادر دارد. تمام دوران کودکی فریبا نادری با برادرش سپری شد.

دوستی فریبا نادری و برادر بزرگترش حمید او را به شیطنت و بازی های کودکانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

اولین ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام در سال 85 بود که با وجود 27 سال اختلاف سنی زندگی عاشقانه ای داشتند.

مسعود رسام کارگردان و تهیه کننده تلویزیونی بود که از آثار او می توان به دنیای شیرین، سرزمین سبز، مجید دلبندم، محله بروبیا، شازده کوچولو، همسران، تولدی دیگر، دریایی ها، مروارید سرخ، دنیای شیرین دریا، چاق و لاغر، قطار ابدی و خانه سبز اشاره کرد.

زندگی مشترک آنها زیاد دوام نیاورد و مسعود رسام همسر اول فریبا نادری چند سال پس از ازدواجشان بر اثر سرطان درگذشت.

ازدواج فریبا نادری با مهرداد طباطبایی

فریبا نادری ۸ سال پس از مرگ مسعود رسام با مهرداد طباطبایی فعال حوزه مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای دومین بار زندگی مشترک خود را آغاز کرد.

فریبا نادری پس از درگذشت مسعود رسام اعلام کرد که هرگز با اهل سینما ازدواج نمی کند و همسرش در شغلی غیر از هنر فعالیت می کند. فریبا نادری یک سال بعد از ازدواجش در سوم اسفندماه سال 96 برای اولین بار مادر شد و تولد دخترش یارا حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش بخشید.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا