اخبار روز

اجرای بیمه تکمیلی مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری به بیمه ملت محول شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، شرکت بیمه ملت برنده مناقصه مزایای اضافی بیمه سلامت مستمری بگیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری شده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، بیمه ملت بر اساس تعهداتی که در قبال جامعه دارد، از ابتدای سال جاری با عقد قرارداد با صندوق بازنشستگی کشوری، به مستمری بگیران و مشمولان این صندوق مزایای اضافی بیمه سلامت ارائه می کند.

انعقاد این قرارداد نوید ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت و متنوع به این گروه از شرکت ها را می دهد.

اجرای این قرارداد از خرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود و تمامی مشمولان می‌توانند از همان تاریخ اول به صورت آنلاین به‌عنوان «درخواست تسویه و خروج» ثبت‌نام کنند. خرداد 1403 به مدت سه ماه تا 31 مرداد 1403 مطابق سنوات قبل عمل کند.

بر این اساس مستمری بگیران عزیز می توانند در بازه زمانی تعیین شده از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی موجود از طریق لینک ثابت در صفحه اصلی سایت مطلع شوند:cspf.ir) و همچنین درگاه خدمات الکترونیک صندوق: (eservices.cspf.ir) فعال است، اقدام کنید.

با اجرای این طرح مستمری بگیران و مشمولان صندوق بازنشستگی کشوری می توانند از پوشش های مختلف بیمه ای ارائه شده توسط شرکت بیمه ملت بهره مند شوند.

بیمه ملت سابقه درخشانی در صنعت بیمه کشور دارد و همواره با ارائه خدمات بیمه ای نوین و با کیفیت، در صدد تامین امنیت اقشار مختلف جامعه بوده است.

انعقاد این قرارداد گامی فراتر در جهت انجام این ماموریت مهم و تعهد از سوی بهیما ملت در قبال این شرکت است.

اطلاعات تکمیلی و زمان پذیرش مدارک پزشکی سال 1403 متعاقبا به اطلاع مستمری بگیران عزیز خواهد رسید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا